saako hevari enemmän naisii??

Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Ei, vaan sinne sä kuulusit. Tai ehkä/todennäkösesti joskus astut ovesta sisään...
Miksi astuisin? Ei minulla ole mitään haluja saati syytä olla juomatta. Jos minulla on hyvä syy olla juomatta, voin ollakkin ilman viinaa, tällä hetkellä sellaista vain ei ole.
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Nii, se on asia erikseen jos haluaa päätyä hatanpäälle paskapuhdistamon taakse...
Hah, vaikka otan paljon ja usein pystyn kuitenkin hoitamaan hommani, eli tällä hetkellä koulunkäynnin. Siinä vaiheessa, kun hommat jää hoitamatta viinan takia ja rahat täytyy hakea sossusta, on sama ampua itsensä. Vaikka sinä et pystyisi krapuloissasi/kännissä tekemään hommiasi, älä oleta ettei kukaan muu pysty.
 
Originally posted by Zyklon
Niin ei ne tytötkään kato pelkkää ulkonäköä.. kysy vaikka noilta tän boardin tytteleiltä :) *sanokaa nyt tekin jotain perkele!*

Ei, ulkonäkö ei todellakaan ole pääasia. Mutta ulkonäköhän on kuitenkin automaattisesti se minkä perusteella kiinnostut jostakin ihmisestä jos et tunne häntä, mutta luonne ja asenteet on kuitenkin loppupeleissä tärkeintä... Ja tosta ulkonäöstä... Jokainenhan tykkää eri tyyppisistä ihmisistä, ja myös niin ollen eri näköisistä...
 
Totta :D

Ei vaisinkaa, kyllähän mä naisia kunnioitan, lukuunottamatta muutamaa nyrkillä tapettavaa :D

hah, äite sanoo mua aina Wagneriks niin ku siinä Viivi ja Wagner sarjakuvassa jos joku on lukenu, miten musta tuntuu että se pitää ihan paikkansa :lol: