saako hevari enemmän naisii??

Deth, yritys täys kymppi, tietenkin!
R R A N A H... Kaksi ärrää ja anah...

BA: On kiva jos pystyin olemaan avuksi.

Nyt mä häivyn. Hetkeksi.
 
Vittu mikä hirviä posthunterchatti täälä on menossa!!!??? :lol: :lol: :D

No joo.. ei se mua vaan haittaa ;)

Rranah.. iskukeinoja? mitä ne on.. mä oon kans niin ujo ettei musta oo iskemään ketään. minun tapauksessa se toinen osapuoli otti yhteyttä (oisin varmaan itekkin tehny sen pitemmän päälle kunhan oisin saanu kerättyä tarpeeksi rohkeutta) ja sit sitä vähä niinku tutustuttiin ja sitte se vaan meni vähä molemmin puolin sillain ettei siinä mitään erityisiä iskukeinoja tarvittu.. :)
 
Vittu.. pistetään nyt ainakin jonku verran aiheeseen liittyvää juttua..

Minkä verran teihin vaikuttaa se että millaisia vaatteita tyttö/poika käyttää, millaista musiikkia hän kuuntelee, millainen hänen uskonnollinen näkemyksensä on, jne..???????????

Omalta osaltani voin sanoa että pukeutuminen ja musiikkimaku ei vaikuta oikeastaan ollenkaan.. siis en mä varmaan tykkää siitä jos tyttöystävä kuuntelin vaikka rappia (sitä ei onneksi tapahdu) mutta kuitenkaan se ei vaikuttaisi siihen kuinka paljon minä siitä pidän.. ja uskonnon kans on vähä sellanen asia et sekään ei vaikuta JOS siitä ei ole haittaa minulle.. siis ei mua haittaa jos tyttö uskoo jumalaan kunhan se ei ala sitä mulle tyrkyttämään..

KEKSIKÄÄ LISÄÄ VASTAAVIA KYSYMYKSIÄ PERKELE!!! :lol:
 
Originally posted by Zyklon
Deth... Opeth on PERKELEEN HYVÄ!!! paljo parempi ku mikään vitun sonata..
Pyydän, älä nyt sinä aloita :( Musiikkimausta ei voi kiistellä. Sinä et ole sentääs tullut "riehumaan" sinne.


Originally posted by Zyklon
Minkä verran teihin vaikuttaa se että millaisia vaatteita tyttö/poika käyttää, millaista musiikkia hän kuuntelee, millainen hänen uskonnollinen näkemyksensä on, jne..???????????

No, tietysti olisi mukavaa jos vastapuoli olisi samankaltainen kuin itsekin. Pirun vaikeeta vain löytää sellaista.
 
Joo joo.. en mä tota mitenkään sillain tarkottanutkaan.. siis tota Opeth juttua. mutta kuitenkin Opeth on perkeleen hyvä ;)

Ja voi kai sitä muutenkin olla samanlainen kuin musiikkimaun ja pukeutumisen osalta.. esim. mun mielestä minussa ja mun tyttöystävässä on tosi paljon samaa.. siis muuta kuin musiikkimaku..