saako hevari enemmän naisii??

Aaa siis.. Pukeutuminen ja musiikkimaku ovat aika käsikädessä.. En minä mitään hopparityttöä halua... (Olen nähnyt sellaisen.. hyi shatana!!!) En kestäisi sellaisen musiikkimakua.. Saataisi tulla riita sen takia, koska en itse tunne ketään hopparia joka pitäisi metallista tai metallistista joka pitäisi räpistä..
Toinen haluaa kuunnella toista ja toinen toista = Ruumiita
 
Mua ei henk. koht. haittaa jos nainen ei kuuntele just samaa kammottavaa örinää kuin minä :) mutta onhan se toki kiva, jos metallia kuuntelee, tosin aina on kyllä metallia kuunnellut muijat..mutta ehkä se johtuu siitä, että liikun lähinnä muiden metalli-ihmisten joukossa. Pukeutuminen ei haittaa..siis ihan sama onko nahkaa, vai sitten normaalimpaa vaatetta. En itekkään käytä mitään ihmeempiä heviasusteita..toki on mustaa ja tummaa, mutta siihen se sitten jääkin. Mutta siis, noihan on vain asioita mitkä tekevät miehestä ja naisesta samankaltaisia, tai erilaisia...pikku"vikoja" jos ei joka kantilta täysin samanlaisia ole. Tuohon MtG:n "pukeutuminen ja musiikkimaku ovat aika käsikädessä" en yhdy :) Tai siis onhan se tavallaan totta, mutta enemmän se on niin päin, että jos pukeudut gootiksi, niin voi olettaa, että kuuntelet jonkinmoista metallia. Sitten jos pukeudut ihan normaalisti, niin ei kukaan tiedä kuunteletko räppiä, klassista, metallia vai linnun laulua. Ehkä se metallistin kohdalla on totta..ei aina. Rupesin tässä miettimään, että mikähän mun pointti on tän tekstin perusteella :D ite tiedän kyllä, mutten osaa selittää tai jaksa miettiä :)
 
Mut saa juottaa humalaan (naispuoliset) ja viedä kotiin. Ilmoitusluontoinen asia ;) senkus juottamaan Snapsitap. Lupaan olla riehumatta seuraavana aamuna :lol:

Pientä korjailua.
 
Siis meinaan että jos kokeilisin sitä tuona BAn vinkkinä, niin se itse voisi alkaa riehumaan... Enkä edes halua sitä vinkkiä kokeilla, ei ole tarvetta...:) Mutta jos muuten vaan juottaisin sinut känniin, niin tuskin tulisi valituksia... :p
 
En oikeastaan tiedä onko sillä niin pirusti väliä minkälaista musiikkia kuuntelee, vaikka räppiä, kunhan vain suhde toimii. Eikä sitä tiedä, vaikka pääsisi laajentamaan musiikkimakuansa. ;)

kuten eräs porilainen 25 vuotta kitaraa soittanut äijä sanoi: "älä koskaan aliarvioi toista musiikkityyliä, niissä on aina sellaista mistä voi oppia." Meniköhän se noin? No, pointin varmaan tajuatte.
 
"En oikeastaan tiedä onko sillä niin pirusti väliä minkälaista musiikkia kuuntelee, vaikka räppiä, kunhan vain suhde toimii. Eikä sitä tiedä, vaikka pääsisi laajentamaan musiikkimakuansa. ;) "

Kirjotin tuollaista, jos joku ei ehtinyt lukaisemaan.