Mua ei henk. koht. haittaa jos nainen ei kuuntele just samaa kammottavaa örinää kuin minä
mutta onhan se toki kiva, jos metallia kuuntelee, tosin aina on kyllä metallia kuunnellut muijat..mutta ehkä se johtuu siitä, että liikun lähinnä muiden metalli-ihmisten joukossa. Pukeutuminen ei haittaa..siis ihan sama onko nahkaa, vai sitten normaalimpaa vaatetta. En itekkään käytä mitään ihmeempiä heviasusteita..toki on mustaa ja tummaa, mutta siihen se sitten jääkin. Mutta siis, noihan on vain asioita mitkä tekevät miehestä ja naisesta samankaltaisia, tai erilaisia...pikku"vikoja" jos ei joka kantilta täysin samanlaisia ole. Tuohon MtG:n "pukeutuminen ja musiikkimaku ovat aika käsikädessä" en yhdy
Tai siis onhan se tavallaan totta, mutta enemmän se on niin päin, että jos pukeudut gootiksi, niin voi olettaa, että kuuntelet jonkinmoista metallia. Sitten jos pukeudut ihan normaalisti, niin ei kukaan tiedä kuunteletko räppiä, klassista, metallia vai linnun laulua. Ehkä se metallistin kohdalla on totta..ei aina. Rupesin tässä miettimään, että mikähän mun pointti on tän tekstin perusteella
ite tiedän kyllä, mutten osaa selittää tai jaksa miettiä