saako hevari enemmän naisii??

Originally posted by Zyklon
tosin kyl yks tuttu puhu että se olis nähny jonku hevarinekrun. en tiedä onko totta mut niin se ainaki väitti.

Ehkä se oli nähnyt kuvan sepulturan nykyisestä laulajasta... Ei muuten taida olla pahemmin tummia poikia hevibändeissä, vai tuleeko jollekin mieleen joku muu kuin tuo Sepulturan Derrick?
 
Eipä tuu muita mieleen..

Ei se sitä tarkottanu.. siis se kerto et se oli nähny (muistaakseni Oulussa) jossain heviporukassa nekrun jolla oli ollu mustat vaatteet ja jonku metallibändin paita, nahkatakki ym...
 
juuh.. täälä on kans ainaki yks sellanen.. mut se pitää CoFfin paitaa ja se bändi on niin uskomattoman pelle et melkein aivan sama.. siis on niillä hyviä biisejä mut äh.. ja sit on sellasia joilla on välillä hopparikuteet ja sit välillä oikeat vaatteet ja metallibändien paitoja..
 
Joku 19-vuotias tyttönen sanoi Filthin versiota Hallowed Be Thy Namesta paremmaksi kuin alkuperäistä..sanoi maidenia paskaksi. Paskin koveri mitä olen koskaan kuullut. :mad: Meni hieman hermot.

No, eräs varmaan juuri seiskalla pääsevä kysy multa "onko Led Zeppelin hyvä?" sanoin jotain, että voittaa ainakin tuollaiset hiphop paskat. Voittaa kyllä aika monta metallibändiäkin. No joo... ;) Hopparit on ihmeellisiä.. no, eivät ole pahemmin meikäläiselle vittuilleet.


Naisistakin voisi jotain kertoa, mutta pää on hieman tyhjä nyt...
 
Originally posted by Dethroned
Joku 19-vuotias tyttönen sanoi Filthin versiota Hallowed Be Thy Namesta paremmaksi kuin alkuperäistä..sanoi maidenia paskaksi. Paskin koveri mitä olen koskaan kuullut. :mad: Meni hieman hermot.

:( Aika törkeetä. Maideniä parempaa ei ole. Dani Filthillä on muutenkin niin paska ääni ettei sitä kestä kuunneella.
 
Hyi vittu.. dani on niin iljettävä pelle ku olla ja voi! Ja vähä se sen ääni on livenä paska! se ei kuulostais levyillä yhtään miltään jos sillä ei ois hirveitä efektejä niissä. mun ei se filthin Hallowed Be Thy Name niin paska oo.. kyllä se menettelee. :)

Mut Maiden on kuitenkin Maiden ja sitä ei pilkata!