saako hevari enemmän naisii??

Sinä vaan höpötät tuota "naiset on kivoja" juttuas.. sehän on itsestään selvää että ne on kivoja.. niin yritä sanoa jotain muutakin aiheeseen liittyvää :lol:

Ja se oli taas muuten joku muu joka alko puhuun offtopiccia.. mähän yritin saada tän aiheeseen ku pistin niitä kysymyksiä mut sit tuli jotain hässäkkää..
 
Enkä se ollut minä..
smileynerd.gif


uutistiedotus:
Naiset on kivoja, kunnes tulee se päivä, jolloin menet naimisiin...
 
Siis mitä? Väitätkö sä MtG jo kokeneesi naimisen?

Ja jos nyt sitten vaikka vastaisi lyhyesti Zyklonin kauan sitten esittämään kysymykseen niin edes vähän taas aiheesta...

Ei mulle mitään merkitse se, mitä tyyppiä mies lopulta edustaisi, mutta koska mulla sattuu olemaan melko selvät mielipiteet asioista enkä usein tajua olla esittämättä niitä, niin suurempi todennäköisyys todella ikävään yhteenottoon on sellasen miehen kanssa jolla on eri ajatusmaailma ja tavat... Tajusitteko selityksen? Eli kyllä mä mieluummin hakeudun samankaltaisten joukkoon, mutten kuitenkaan toisenlaisia torju.
 
Kyllä mä ainakin kiinostun metallitytöistö enemmän
kuin muista. tuskassakin tapasin yhden kivan tytön jonka tosin kadotin myöhemmin enkä tiedä e-mailia tai mitään :cry:
 
juuh kyllä mä ainakin ymmärsin mitä tarkotit Rranah..

Hmm.. täällä noi metallitytöt on yleensä sellasia et ne yrittää näyttää niin saatanan iivililtä mut sitte ne kuuntelee kuitenkin limp shitstickiä ja kornia..
 
Jaa eli se oli kuitenkin näitä truu iivil pellejä.. jos se kerran lopetti keskustelun siksi että sä tykkäät sonatasta.. vittu että tollaset on naurettavia. semmosia saatanan feikkejä jotka on niin vitun pahoja..
 
Juuh.. on ne kyllä aivan pellejä. ja kun sit on vielä näitä jotka ei voi kuunnella mitään muuta ku sellasta helvetin suttuisilla soundeilla varustettua ja paskasti soitettua sontaa.. kerran jossain chatissä yks ei enää puhunu mulle ku sanoin et Mayhem ja Emperor on hyviä.. kattokaas ku niillä ei oo suhinasoundit niin eihän niitä voi nämä truu iivil peikot kuunnella :lol:
 
Taasko tää keskustelu tälläseks muuttu? :lol:

Vittu mä en tajua sitä että äijät valittaa, ettei naiset kiinnostu hevimiehistä, mutta nytpä mä alan valittaan että miespuoliset ei kiinnostu koskaan hevimimmeistä. :lol:

Ainakaan minä en sellaista ihmettä turhan usein ole nähnyt...
 
mä kuuntelen vaan norjalaisia bläkki demoja. Kaikki bändit joilla on levytys-sopimus on ihan perseestä ja jos niillä on yli 5 fania niin ne on myös ihan perseestä.