saako hevari enemmän naisii??

Mä jätän sitten vastaamatta siinä pervommassa muodossa ettei Ozz peru kutsuaan. :D
Ei mulla oikeasti mitään mittavakiota ole, mutta onhan se kiva jos esim. pussatessa ei saa hirveitä niskakramppeja tai jotain vastaavaa. Toisaalta löytyyhän niitä muitakin suukotteluasentoja...
Tärkeintä mulle on, että edes mies olisi tyytyväinen itseensä sellaisenaan, koska mun itsetunto on mikä on.
Niin, ja kai tässä nyt sitten pitää vielä mainita, että mulla on ihan ihmeellinen pakkomielle pitkiin hiuksiin. Mutta ei siitä sen enempää.
 
Nii muuten, mulla tuliki tossa ekana mieleen kun ton kysymyksen luin, että "Rranah kyllä keksii tähän jotain pervoa" :D Hmm..luuletko tosiaan, että se kutsuun vaikuttaisi..pöh :) Nojoo, ei tän enempää karata aiheesta.
 
:lol: :lol: :lol:

Vittu kun taas repes tolle Dethin jutulle :D

Kyllä mäkin tykkään paljo enemmän pitkistä hiuksista enkä mä kyl varmaan kaljua tai siilitukkasta tyttöä kestäis.. pakko myöntää. enkä mä oikeen sellasista poikahiuksistakaan tykkää. Ja paksut hiukset on kans tosi mukavan tuntoset.. ehkä se johtuu siitä että mun hiukset on ohuet niin jotenkin se on kiva jos toisella on paksut.. tai en mä tiiä.
Helvetti.. mä odotin että heti ensimmäinen jätkä joka vastaa tuohon kysymykseen alkaa puhumaan tisseistä ja perseistä :lol:

Te yllätitte mut aika pahasti kun kukaan ei oo puhunu niistä mitään... :)
 
Höh. Mäkin tuun tänne pauhamaan jaskaa. Kuten vanha viisaus kuuluu, "If you can't win them, join 'em!"... Ruhollani on mittaa vähän päälle 180cm, paino suurinpiirtein 66.6kg kuteet päällä... :)

Btw. VilliLapsi, on näköjänsä Karmaa tullut kuunneltua vai..? Kaakao on mainio.


np. Metallica