saako hevari enemmän naisii??

Originally posted by ~Rappion Lapsi~
En mä päässy porin jazziin... (ja Anna pitää turpansa kii :lol: )

:err:

Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Yyterissä mä olin... oisko ollu Tiistai päivä sillä viikolla ku jazzit oli. [/B]

Mä en ole edes ollut yyterissä tänä vuonna :rolleyes: Mutta ilmeisesti jos menitte sitä pikatietä pitkin Meri-Poriin, menitte myös sen asuinalueen ohitse jossa meitikin vielä asustelee ;)
 
Kävin myös porin prismassa ja ostin litran kokosen kaljatuopin jossa luki "tappo tuoppi" :D

no jos se tie nyt oli joku pikatie.. ihan räjähtäny :D no ei vaisinkaa, kai se se oli...

Mutta vittu sinne prismaan oli vaikee päästä, ei millää päässy sinne pihaan ku jostai ihme kautta... :D
Lopulta kumminki onnistu....
 
Mitäh.. sano ny Deth että toi oli vitsi.. oonko mä perkele menny pelastamaan jonku jätkän päivän.. EEEEEIIIIIIIIIII!!!!!!!!! :lol: :lol:

Hmm.. Pori Jazz vois olla asia tapahtuma.. jos ette ole huomanneet niin Karhun olutpuolloissa on ollu Pori Jazz mainoksia :D
Ja Karhu on sitä oikeaa olutta :headbang:
 
Karhu on kyllä paras, muuta enemmän suosin viinaksia :) Noniin, täällä taas iloisin mielin :) Siitä kiitoksia ja onneksi olkoon ;) näitä taas ymmärtävät harvat valitut :) Mutta..keksitäänpäs joku oikein huikea kysymys aiheeseen liittyen :)
 
Voi vittu.. mä arvastin et jotain tollasta tulee kun MtG kysyy :lol:

Vastaus: on.. mutta loppujen lopuksi en minä tartte ku yhden kivan naisen. ei se tietenkään haittaa vaikka ne muutkin olis mut kuitenkin..