saako hevari enemmän naisii??

Korpeilla on ruma ääni ja näkövinkkeli vinossa.

Niin! Siis, aiheesta mustasukkaisuus:

Mä olen vähän huono puhumaan omasta puolestani, sillä mulla on paha tapa kuvitella turhia ja sekoilla ihan höpsöistä asioista.
Mutta mieheltäni sietäisin mustasukkaisuutta niin kauan kunnes tyyppi yrittäisi rajoittaa esim. mun kaveripiiriä tai menoja. Ja jatkuva mustasukkainen jauhaminenkin alkaisi pikkuhiljaa ketuttamaan.
 
Joo en minäkään sietäisi varmaan sitä että kumppani alkaisi kitiseen kavereista.. paitsi jos joku niistä tekisi pahaa omalle kullalleni..

Ja on korppi ainakin hienompi elukka ku kyyhkynen.. kyyhkysistä pidän sillon ku ne on sillain niinku mun Mayhem paidassa :D
 
Joo, ei hei.. Ozz nyt lopetetaan. :lol:
Ja suosittelen ihan oikeaa kohtaamista. Se on paljon... antoisampaa.
Eikö nää jauhannat muka käy siitä BodomDeitistä, koska jutut olisi kuitenkin samanlaiset?

Zykkis: Ewwww! Sä ja sun kyyhkyset...
 
No miten vain ;) Tästä tulee ihan liian sairas hread jos minä ja Rranah ruvetaan tätä vetämään tohon suuntaan, joten muita ajatellen voisi lopettaa ja siirtää nämä keskustelut toisaalle ;)
 
Joo joo, menee vähän yli... :lol: Mitä vikaa meidän jutuissa on?
Zykkis, me oltiinkin korppeja. Rumia karvaisia 2- metrisiä korppeja.
 
No niin, lopetetaan! Lopetetaan! :lol:
Mä olenkin karvainen korppi. Jääkarhun karvat yhdistettynä korpin ulkomuotoon ja ääneen.

Zykkis; tällaiset jutut kahdenkesken? Sulla ei ole pienintäkään aavistusta millaset jutut meillä on kahdenkesken...