saako hevari enemmän naisii??

No perkele.. kun Ozz sanoi että se oli liian hidas ja et sä kerkesit vastata, ja sä sanoit sit että sun perässä on mahdotonta pysyä, niin tietenkin sillon puhutaan siitä postaus nopeudesta.. perkele! :lol:
 
Ei oikeesti kaikki oo tollasia.. tai jos on niin yksi henkilö on onnistunut sen peittämään uskomattoman hyvin.. äh.. mahdotonta.. mä oisin kyl huomannu :D

Sä oot ihan skitso ton sun postimäärän kans! :lol:
 
Se muuten menee silleen, että ensin ei ole yhtään jätkää, ja sitten onkin yhtäkkiä kaksi tai enemmän tarjolla samaan aikaan.
Ja normisjäbät juoksee rääkyen mua pakoon viimeistään siinä vaiheessa kun mä hymyilen niille, söpöä eikö?
Zykkis: Naiset on mestareita todellisen minuutensa peittämisessä...
 
On nuo kulmahampaat aika vamppimaiset, mutta lähinnä ne pelästyy mun lävistystä.
Vaikka läväreitä onkin nykyään jokaisella, muttei sellaista kun mulla!
 
No jos nimi smiley sanoo jotain, niin sellanen.
Eli tohon ylähuulen alla olevaan jänteeseen kiinnitetty rengas, joka näkyy vain kun irvistän tai hymyilen.
 
Jotenkin tuntuu siltä että on mahdotonta pysyä aiheessa.. kun ollaanhan me jo pari kertaa yritetty keksiä jotain aiheeseen liittyvää mut siihen tulee sit aina pari vastausta ja sit se vaan kääntyy johonkin muuhun.. ei se oikeastaan mua haittaa mutta pari kertaa tosissaan mä ainakin yritin pitää tätä aiheessa mut ei onnistunu :lol:
 
Hmm.. mulla on asetukset erilailla ku teillä.. siis mulla näkyy enemmän viestejä yhdellä sivulla ku teillä. ku mä kyllästyin siihen et saa selata noita sivuja niin vitusti. mulla on nyt menossa vasta 59. sivu..
 
Mutta eihän täällä edes tarvitse lukea jokaista viestiä että messissä pysyy.
Vähän niinkuin kattoisi Kauniita ja Rohkeita. Hyvin pysyy kärryillä vaikka kattoisi vaan kerran viikossa. Tosin se johtuu siitä, ettei siinä sarjassa tapahdu mitään, ja täällä se johtuu siitä että jutut muuttuu jokseenkin hurjaa vauhtia ilman minkäänlaisia yhteyksiä.
Mitähän mä taas selitän?