saako hevari enemmän naisii??

Aihe on miehet. :D
Jatkakaa, olkaa hyvät.

Mä voin vielä Zykkikselle ilmoittaa, että on tullut huomatuksi, että yleensä aina ihastuneena ihmiset on sitä mieltä, ettei kaveriseksi olisi millään tavoin mahdollista.
En mä kyllä yritä mitenkään kumota tai epäillä sun vakaumustasi, kunhan tuli mieleen.

Keksikää muutkin loistavia aiheita niin ei tarvitse noita yhden sanan posteja lätkiä.
 
Palaampa nyt tähän vanhaan ja alkuperäiseen aiheeseen:
Saako hevarit enemmän naisii?

Perjaatteessa joo, koska hevari muijat tuskin haluu mitään
räppäri homoo... Vaan hevari ukon.

:eek:

mutta kun taas muut muijat ei välttämättä kato niin tarkaan kato että mitä musaa se poika ystävä kuuntelee.
Eli hevarit saa enemmän muijii!!!!:)
 
Pakko vaihtaa aihetta... Katoin eilen moontv:tä ja sie ne oli Wackenissa ja näytettii bodomin keikkaa ja laihon haastis. Se juontaja sano että "joo tossa näytti olevan aika "tekno soundeja" noissa koskettimissa"... Laiho selitti jotai... "no.. no joo.. nii... no ne kuulostaa ihan hyvältä perinteisten kirkkourkujen ym tilalla... Ei siitä siis mitää teknoo tuu, älkää pelätkö.. siis sillai"...

Tossa se oli suurinpiirtein.. Sitten ne soitti siinä jotai uutta biisiä ja siinä oli varmaan puolentunnin kosketinsoolo....
Ainakin luulen että se oli uus... Tai ainakin kuulosti vieraalta..

Vittu mä jo herättelin toiveita että se tosiaan ois ollu jotai rankempaa... Ei oikee iske tommonen tekno soundi systeemi...

Ja sit semmonen Intro siihen levyn alkuun ois jees.. Niin ku esim. Cradle of Filthin tai Rhapsodyn levyjen alussa.. ja bodomin live levyn alussa...

Ja sitten toinen aihe vie perään... vittu mua alkaa vituttaa jo Tamperelaiset tai ihmiset yleensä.. pari viikkoo sit mulle huudettiin autosta "vittu me tullaan tappaan sut" ja eilen huudettii "satan wants you alive"....

heh.. tota jälkimmäistä ei kyllä voi ottaa ku huumorilla... :D
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~

Ja sitten toinen aihe vie perään... vittu mua alkaa vituttaa jo Tamperelaiset tai ihmiset yleensä.. pari viikkoo sit mulle huudettiin autosta "vittu me tullaan tappaan sut" ja eilen huudettii "satan wants you alive"....

Tampereen gangstat vauhdissa? :D On kyllä puheet pojilla...

EDIT: Ihan aiheeseen palatakseni... eräs misu (ei edes metallisti) iski meikäläisen :eek: Mahdoton on muuttunut mahdolliseksi!

Johtopäätös: viime Perjantai -> :headbang:
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~

Ja sitten toinen aihe vie perään... vittu mua alkaa vituttaa jo Tamperelaiset tai ihmiset yleensä.. pari viikkoo sit mulle huudettiin autosta "vittu me tullaan tappaan sut" ja eilen huudettii "satan wants you alive"....

heh.. tota jälkimmäistä ei kyllä voi ottaa ku huumorilla... :D

otan osaa... mulle on huudeltu autoista viime aikoina ihme juttuja... mulle huudellaa ku on hate me paita päällä ni kaikkee love me! yms... ja sit ku on trio otsanappi paita päällä ni huudellaa et "me vittuillaan sulle huomaakko sä??":)

asiasta kuudenteen... mä en sammunu eilen... join sixpäkin nelosta ja puolen litran kossun..
 
Tää on sen verran pieni paikka että täälä harvoin huudellaan autoista mitään.. tai muutenkaan. mut joskus saattaa jotku ihan oudot huutaa jotain paskaa.. monesti jostain paidasta tulee jotain kitinää ja sit tätä tavallista "saatananpalvoja!" huutelua..
 
mullekkaan ei tulla autoista huuutelemaan mitään
mutta koulun köytävillä mulle aina välillä joku huutaa että
"vitun satanisti tapa ittes" ja sille ei voi muuta ku nauraa
nii ja kaikki neekerit ja mummot kattoo tosi pitkään
että "mikä saatanan palvoja sä oot"

Eikä niiille tartte ku vähän irvistää nii ne pelästyy ja juoksee
karkuun!!!!!:devil:
 
Dethroned, saikko sä naisen? Voi jumalauta :D


Ja sit Villilapsi, olitko sä mennyt tekeen tuttavuutta jonkun meiänluokkalaisen kanssa ku kuulin jotain juttua....? tähän väliin ois voinu laittaa PM mutta kone o liian hidas semmoseen....