saako hevari enemmän naisii??

tääläkin on muuttunu... nyt tossa on 89 sivua.. joku pelleilly kirjaston koneella... saatana...

Muuten, aamulehessä luki isolla että "Saatana tulee tänään Tampereelle". Pidetäänkö miitti ja mennään pyytää nimmarit? :lol:
 
Suostuisikohan se saatana fanikuvaankin? Mä niin mielelläni halisin edes saatanaa.

Höm, pitänee yrittää kääntää taas aihe; Miehet ovat kivoja.
Ai eikö toiminut?
No... Mitä tulee mieleen sanasta kaveriseksisuhde? Kai se jotenkin miehiin ja naisiin liittyy...
Tai sitten jatketaan ihan normaalilla linjalla ja saatte kertoa mikä oli pisin ja tyydyttävin suhteenne ja miksi se lopulta loppui?
Tai sitten keksitte parempia aihetta sivuavia kysymyksiä.
 
Öm öm, Rranah-birdie... Tuo kaveriseksisuhde jotenkin pisti silmään (siis ihan pölkyllä eikä tikulla)..
Tuli vain mieleen ettet vain pikku piipertäjäni ottanut tuota sieltä ei-niin-kulttuurisesti-antoisasta keskustelusta? hmm?:D

Mulle tulee kyllä lähinnä mieleen se että sitä tehdään sen takia että voi olla varma että toinen ei sitten häivy aamulla ja välittää susta sen jälkeenkin, tulee sellainen mukava turvallinen olo..

Ja enhän minä tietenkään ole sellaista tehnyt! en, en.. :rolleyes:
 
Ngh. Tuota, siis se nyt vaan tuli mieleen omasta tilanteestani, joka saattaisi mahdollisesti olla tuollainen, ellei se olisi tällainen mikä se nyt on. Selvisikö?
Mä en taida jatkaa enää aiheesta.
 
Originally posted by Zyklon
Eli siis suoraansanottuna minun mielipiteeni tollasesta kaveriseksisuhteesta on se että se on ihan PERSEESTÄ!! :D



Totta.

joku kysy tyydyttävintä tai jotai suhdetta... hmm.. en mä osaa sanoo...yks juttu joka kesti melkein 2 vuotta oli muuten ihan jees, mutta taas toisaalta....
vittu miks mä aloin ees vastaan tähän :D
 
Heh.. tässä threadissa kyllä tulee monesti sellanen olo ku kirjottaa että "miksi vitussa mä tätä oikein selitän!!!???" :lol: :lol:

Tyydyttävin suhde.. hmm.. noh.. mulla ei oo ollu ku yks sellanen vakavempi suhde ja se on edelleenkin "toiminnassa".. ja voin kyllä sanoa suoraan että en haluais kokeillakkaan muita suhteita..

EDIT: Niin ja vielä tosta kaveriseksisuhdehommasta.. niin se miksi mä en tollasesta tykkää on se että mun mielestä rakkaus (mitä se nyt kenenkin mielestä on..) on erittäin tärkeä asia seksissä.. niin mulle ei oikein sovi tollanen. en usko että voisin harrastaa ihan normaaleiden kavereiden kanssa seksiä koska se ei mun mielestä ole oikein..
 
Niinpä, se mitä eri ihmiset ajattelee rakkaudesta vaihtelee aika rajusti.. Ja tämä on kyllä itsestäänselvyys mutta rakkaus tytön ja pojan välillä (ajattelen nyt siis vain heteroita, homot ja bi-ihmiset suokoon anteeksi), ei tod. ole se ainoa rakkauden muoto.

Hitti vieköön Rranah, älä enää laita tällaisia aiheita tai mä tulen tänne vakio vierailijaksi! Hah! Mites sitten suu pannaan?!
:D
 
Airhead: Okei, tämä lauta taitaakin olla liian pieni meille kahdelle! Pidetään me nämä kaveriseksisuhdekeskustelut ihan kahden kesken intiimisti toisiamme silmiin tiukasti katsoen... :D
Mutten mä silti näitä aiheita lopeta.

Tuo rakkaus muuten on ihan hillittömän vaikea käsite, mutta on se munkin mielestä todella tärkeä osa seksiä. Mutta silti pitää ottaa huomioon, että ainakin minun tulee sitä seksiä harrastettua ihan vain ihastuneenakin, mutta se nyt sitten varmaan taas menee aiheeseen "mikä luokitellaan rakkaudeksi".

Ja kaveriseksisuhteesta... että entäs jos kaveri onkin todella RAKAS kaveri? Minulle oikeanlainen kaveriseksisuhde muuten ei tarkoita pelkkää seksiä, vaan myös söpöilyä jne, kuitenkin ilman seurustelua.
Okei, tota mieltä mä olin noin kuukausi sitten. Nyt ei onneksi tarvitse pohtia liian vakavasti kaveriseksiä kun on vakavampaakin tarjolla ja ihan eri henkilön kanssa. :)
 
Rranah: Mä en usko että se rakkaus mitä tunnetaan tavallisia kavereita kohtaan on samanlaista kuin se mitä vaikkapa kaksi naimisiin menevää henkilöä tuntee toisiaan kohtaan. äh.. en mä tiiä.. ei tuo juttu oo kuitenkaan mulle. mulle seksiin kuuluu erittäin voimakkaat tunteet joten ei tollanen passaa mulle ollenkaan...