saako hevari enemmän naisii??

heh nuista huuteluista ja muista on kyllä pakko sanoa yks omaki kokemus:

meidän luokalla oli(on) yks lesta, ja se aina jakso joskus kasilla vittuilla mulle ja mun kaverille tyyliin "ookko vähä hevari, ookko vähä tyhmä?" tai "no ei tuommoset satanistit saa mitään aikaan"... sitte kerran ku se mun kaveri ei saanu jotain kesätyötä tai vastaavaa, ja se lesta oli ollu siinä työssä, ni se alko vittuileen, et "no ei ne tommoselle satanistille mitään anna.. aina kuuntelemassa heavy musiikkia.." tai jotain tuommosta... sillä mun kaverilla meni hermot ja se nakkas jotain että "joo painu vittuun vitun virsien kuuntelijalestahomo!" nii oliha se jätkä aika hiljaa pari päivää ;)
Ku se vielä otti jo "lesta" sanan aika pahasti vastaan mutta ite aina jakso vittuilla hevareiksi.. no on seki nykyään sen verran viisas, että ei enää tuu aukoon naamaansa.. :)
 
Voi vittu noita lestoja.. perkele tää on vitun pieni paikka mutta lestoja täälä on 666 666.. VOI VITTU MULLA MENEE HERMOT NIIDEN KANS!!! ne on kaikki niin saatanan kusipäitä että ei jaksa.. vittu ku ne kyylää ja kitisee jotain ja sit ne on aina sillain et jos ne vaikka näkee et mä kävelen koulun käytävällä niin ne aina kokoontuu johonkin oikein ahtaaseen kohtaa tukoksi että siinä on vaikea kulkea.. ne on aivan uskomattoman paskaa sakkia.. mä en ollu sanonu niille mitään mutta ne vaan alko homottamaan.. nykyään mä tosin sanon niille aina jotain jos ne vähäkään tekee jotain vittumaista :D
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Ja sit Villilapsi, olitko sä mennyt tekeen tuttavuutta jonkun meiänluokkalaisen kanssa ku kuulin jotain juttua....? tähän väliin ois voinu laittaa PM mutta kone o liian hidas semmoseen....
...muuuuuuuuhuhuuuuuuu....

*hehkuu tomaatin punaisena*

En... Ehen... :rolleyes:

No tota... Eeh... Öö... :rolleyes:

...uijuijuuuuuui...
 
No emmä tiiä.. sillon ennen kaikki on ollu sen verraan kipeetä että ei ois mikään ihme vaikka olisivatksi naittaneet ne noin. tosta naittamisesta muuten.. vaikka henkilöt ois minkä ikäsiä niin se että vanhemmat pakottavat naimisiin jonkun kanssa on aivan perseestä..
 
Joo, vanhukset tulis yhtenä päivänä koputtamaan huoneen oveen ja tois jonkun täysin tuntemattoman äijän sisään... "Tässä on sinun tuleva miehesi, menette huomenna naimisiin." Mut eikös joissain intiassa niin tehdäkin, että päätetään aviopuoliso heti sen jälkeen kun vauva on syntyny? Joskus mä olen todella onnellinen että asun täällä pohjosen perämaalla tässä tietyssä kulttuurissa...
 
Äh.. mä en koskaan oikeastaan ajattele noin.. kyllähän kaikki aina selittää että "ajattele niitä afrikan lapsia ku niillä ei oo ees vettä" paskaa. vittu mulle on aivan sama jotku afrikkalaiset.. enhän mä vittu ees tunne niitä enkä tiedä niiden nimiä niin miksi mun pitäs surra niitä.. mutta loppujen lopuksi munkin asiat on vitun hyvin vaikka mä paljon kaikkea kitisenkin.,.
 
Joo. Eipä sitä jaksa olla oikein tyytyväinen mihkään. Kai se loppujen lopuks lähtee täysin ittestä kuinka onnellinen on, mutta kun on sattunut syntymään ikuiseksi pessimistiksi niin minkä sille voi...