saako hevari enemmän naisii??

Ei, kyllä sunkin on pakko olla sulonen jos sulla on pitkät hiukset. :) Koska sillon kun miehellä on pitkät hiukset, mä en näe siinä miehessä muuta kuin ne hiukset ja menen aivan sekaisin. :D Tai no, on kai niitä poikkeuksiakin... :p
 
Ah, no niin, minä pelastan taas tämän keskustelun... Tuli vähän aikaa sitten autolla ajaessa vaan mieleen tällainen pieni kysymys, johon kaipaan ainakin Ozzin (dorka kiittää) todennäköisesti hyvin valaisevaa ja mielenkiintoista vastausta.

Mitä mieltä porukka on mustasukkaisuudesta? Onko lainkaan tervettä tai mikä on vielä siedettävää?

Jospa taas tulisi muutama viesti edes vähän aiheesta.
 
Hmm... noh.. mä en oo ainakaan vielä ole joutunut toteamaan että olisin ollu mustasukkainen.. mutta sanotaanko vaikka näin että jos mä olisin mun kultani kanssa jossain ja se vaikka puhuisi koko ajan puhelimessa jonki kans tai kirjottelis viestejä niin kyllä se saattais saada mut vähä mustasukkaiseksi-- ehkä.. en mä osaa sanoa kun mä en mielestäni tuu kovin helposti mustasukkaiseksi.. paitsi et melkein kaikki mun sukat on mustia :D
 
Kerrankin oltiin aiheessa, mistä minäkin olisin voinut tietää jotain..eli Porissa :D

Mustasukkaisuus? juu mustia sukkia on jonkun verran.... no ei vaiskaan, en oikeastaan osaa sanoa, osittain tervettä. Onhan sekin tunne josta tietää että välittää toisesta.
 
Joo niin tosiaan kyllähän jos se pysyy ihan terveenä niin se voi olla tavallaan jopa positiivista.. mutta ei se saa olla sellasta et aina kun toinen puhuu jollekkin toiselle niin alkaa mököttään tai suuttuu muuten..
 
Mä en tiedä, kun en erityisemmin välitä kenestäkään, mutta luulisin, että jos välittäisin, niin olisin aivan helvetin mustasukkainen all the time... Juuri sillei epäterveesti...
 
Öhh..minä ja valaiseva vastaus ei sovi saman lauseeseen :) No mutta..siis onhan se mustasukkaisuus ihan luonnollista..kyllä varmaa lähes kaikki voi olla mustasukkaisia. Tervettä..ömm en mä tohon osaa sanoa, kait se on aika tilanne kohtasta. Nojuu, se siitä valaisevasta ja mielenkiintoisesta :)
 
Ozz, kultaseni, se "valaiseva ja mielenkiintoinen"- kuvailu oli jokseenkin leveä virne kasvoilla kirjoitettu... näin ->:D
Näkyykö smiley?
 
Mehän ollaan Ozzin kanssa naimisissa, jos et tiennyt. Ja tuota romantiikkaa täytyy pitää yllä vielä tässäkin vaiheessa. Ozz on mun hanimussukkamurmeli.