saako hevari enemmän naisii??

shutthefuckup.jpg
 
MtG ei selvästikään ole tutustunut tarpeeksi naisiin, koska heittää noinkin yleistävän väittämän tänne...

Niin, miehistä:
Miehet olisivat kivoja jos ne olisivat kiinnostuneita minusta. Siis sellaiset miehet, jotka eivät ole varattuja, yli kymmenen vuotta vanhempia tai täysiä daijuja (ei, Ozz, en tarkoita tässä sinua :lol: ). Edella mainittuja on tullut kohdatuksi enemmän kuin tarpeeksi.
 
MtG, eihän tämä ole laisinkaan tyhmä keskustelu!
Ja koska apusi näytää toimivan, toivon näkeväni enemmän harhaanjohtavia "naiset on kivoja" lausahduksia sopivin väliajoin.

Ozz, sitäpaitsi eikös tässä muuten ollut puhe MIEHISTÄ... :lol:
 
heh.. mäkin oon tällanen pieni rääpäle.. mutta eipä tuo tunnu haittaavan. ja minä en henkilökohtaisesti pidä fyysistä kokoa ollenkaan tärkeänä.

Hmm.. tuosta voisikin yrittää vääntää aihetta.. sellasta että kuinka paljon teille merkitsee kumppanin fyysinen koko? siis onko teillä esim. joku ihanne mitta naiselle/miehelle.. jne..

Minä en fyysisetä koosta välitä muuten kuin että en varmaan tuntisi oloani kovinkaan hyväksi jos tyttö olisi minua helvetin paljon pidempi ja suurempi.. tuota ongelmaa ei onneksi ole..

äh.. tulipas tyhmä aihe.. mut kun ei keksiny muutakaan :D
 
Muuten kiva kysymys, mutta mä en jaksa katella kun joka toinen rupee vastaamaan tohon vähän pervomassa muodossa. Noniin eli eipä sillä mullekkaan niin väliä. Mitähän olen pitkä..örr..160-170cm sen tarkemmin en tiedä :) painosta vielä vähemmän..55kg vois olla tai jotain, eli pieni "mies" Minähän en mies ole, kuten Rranah todisti :) Ja Niin Rranah, se tiistai sopii oikein hyvin, velkam. Ja nuo eivät ole sitten lähdössä kajaaniin, mutta samapa tuo. Hmm..taas tuli tällästä mitä voisi jossain muualla viestiä, no tuskinpa tuo ketään häiritsee..pysyin kumminki myös aiheessa! :) Mutta niin..emmä nyt ihannemittaa osaa sanoa..kuha nyt apaut saman mittanen, mutta se nyt ei ole mitenkään este jos nainen on vaikka 15cm pidempi tai lyhyempi..pikkuvikoja :)
 
Minä tiedän paaaaljon mukavia mittoja, varsinkin tuosta rintakehän kohdalta...krmh, no joo... Jos on liian suuret, niin toiset äijät kattelee, eikä se ole sitten taas niin mukavaa. Naisellekaan se ei ole mukavaa, tulee selkä kipeäksi jos on liian isot....

160-170cm kuten Ozzillakin oli. Painosta en sano mitään, kun en ole oikein tutustunut. ;) Mutta jos jotain arviota pitäisi, niin kai 50-60kg. Ihannemittoja... hiukset yli olkapäiden :D