saako hevari enemmän naisii??

No voi vittu.. nyt ku muut puhuu aiheesta niin te kaks jauhatte jostain saatanan jazzista! :lol:

Te tosiaan ootte uuden paskanjauhajakuninkaat :D

TAKASI AIHEESEEN HETI!!! :lol:

Tuota mä just tarkotin et jos juttu toimii niin mitä väliä sillä on miten pukeutuu ja mitä kuuntelee. Mä en ainakaan koskaan oo aatellu et mun tyttöystävän pitäis olla metallisti.. koska mun mielestä on väärin alkaa etsimään kumppania sen perusteella et mitä se kuuntelee jne..
 
tamperella oon nähny kaks hevimannee... en mene kyllä lähelle...
ja sit on sellasia ihmeen kurakikkeleitä jotka ostaa koskikeskuksesta iron maiden, cof, cob, yms paitoja ja käyttää lökäpöksyjä niitten kans ja sit niillä on viä huivi päässä ja lippis siinä päällä... jumalauta et alkaa väkisinkin nauraan sellasen nähdessään...
 
Mä en ala nauraan tollasille.. mulle tulee hirveä tarve vetää niitä turpaan.. varsinkin jos niillä on Iron Maidenin paitoja!! Perkele se on niin kuningas bändi ettei mitkään paskahousut saa pitää sen paitoja.. Coffille on sama ku ne on pellejä.. mut CoB paitoja ne ei kyl sais pitää..
 
ne vaan näyttää niin vitun tyhmiltä... sit ne tulee viä kyseleen et "anna mä soitta yks puhelu" "vittu mä kerro mu kaverille" "vittu se tappaa sut" "vittu se käy kuntosalila" "vittu mä en pelkää sua ja sun saatanaas" "luuleks sä olevas pahaki ku súlla on mustat vaatteet" yms...