Sauna Open Air

Finntroll ainoa kiinnostava, eli tuskin tulee lähdettyä, jos ei sitten ole mahdottomasti ylimääräistä rahaa jolle ei millään keksi muuta käyttöä.

mitäs helvettiä sä taas sönkötät, demonitytteli?

on kyl kiva nähdä tää Finntroll kun kaikki siitä kauheesti vaahtoaa...
en ole kuullut kun yhden piisin metalliliitos...
ei kauheen ihmeelliseltä kuulostanu <--- nyt mut lynkataan :D

mä voin varmistaa sun lynkatuks tulemisen! thy brains will be mine! :D
ja paitsi mä mitää sönkötä ikinä millonkaa!!!!!!!!! muahmuah

Liput on hommattuna kaikkiin kys. viikonlopun tapahtumiin, eli myöskin jatkoille ja lauantaiksi Helloweenia katsomaan :hotjump:

Tosin aika kalliiksi tuli, multa ja ukolta yhteensä 134€ + pakolliset paitaostokset ja juomingit... Köyhät kyykkyyn!! :grin:

Janina said:
Liput on hommattuna kaikkiin kys. viikonlopun tapahtumiin, eli myöskin jatkoille ja lauantaiksi Helloweenia katsomaan :hotjump:

Tosin aika kalliiksi tuli, multa ja ukolta yhteensä 134? + pakolliset paitaostokset ja juomingit... Köyhät kyykkyyn!! :grin:

Helloweenin olen tulossa kyllä katsomaan, muuten en osallistu tapahtumaan ollenskaan. Ja kyllähän tuohon reissuun rahaa uppoaa niin perkeleesti, varmaan pari hello paitaa täytyy ostaa :)

~MarttiPrkl said:
Koskas tommonen? Maksaako jotai?
Ma 15.3. Maksaa kai jotain 5€? En muista.
Kataplexia ja Slugathor on ainakin hemmetin kovia. Nyt meen ensisijaisesti Kataplexiaa kattomaan kun sitä en oo viel nähny, Slugathorin näin vast alle kuukaus sitten (mut silti pitää sekin kattoo :rock: )