Sauna Open Air

Finntroll ainoa kiinnostava, eli tuskin tulee lähdettyä, jos ei sitten ole mahdottomasti ylimääräistä rahaa jolle ei millään keksi muuta käyttöä.
 
-DQ- said:
sure as hell! kuhan saadaan tuo yöpymispuoli järkättyä...

aj ollaan vai?? mun tää nyt vallitseva persoona on kai missannu sen.. hmmmmmmmmmm... o_O :D :dopey: :headbang:
 
mitäs helvettiä sä taas sönkötät, demonitytteli?

on kyl kiva nähdä tää Finntroll kun kaikki siitä kauheesti vaahtoaa...
en ole kuullut kun yhden piisin metalliliitos...
ei kauheen ihmeelliseltä kuulostanu <--- nyt mut lynkataan :D
 
mä voin varmistaa sun lynkatuks tulemisen! thy brains will be mine! :D
ja paitsi mä mitää sönkötä ikinä millonkaa!!!!!!!!! muahmuah
 
Liput on hommattuna kaikkiin kys. viikonlopun tapahtumiin, eli myöskin jatkoille ja lauantaiksi Helloweenia katsomaan :hotjump:

Tosin aika kalliiksi tuli, multa ja ukolta yhteensä 134€ + pakolliset paitaostokset ja juomingit... Köyhät kyykkyyn!! :D
 
Janina said:
Liput on hommattuna kaikkiin kys. viikonlopun tapahtumiin, eli myöskin jatkoille ja lauantaiksi Helloweenia katsomaan :hotjump:

Tosin aika kalliiksi tuli, multa ja ukolta yhteensä 134? + pakolliset paitaostokset ja juomingit... Köyhät kyykkyyn!! :D

Helloweenin olen tulossa kyllä katsomaan, muuten en osallistu tapahtumaan ollenskaan. Ja kyllähän tuohon reissuun rahaa uppoaa niin perkeleesti, varmaan pari hello paitaa täytyy ostaa :)
 
~MarttiPrkl said:
Koskas tommonen? Maksaako jotai?
Ma 15.3. Maksaa kai jotain 5€? En muista.
Kataplexia ja Slugathor on ainakin hemmetin kovia. Nyt meen ensisijaisesti Kataplexiaa kattomaan kun sitä en oo viel nähny, Slugathorin näin vast alle kuukaus sitten (mut silti pitää sekin kattoo :headbang: )