Spelningen på Club Frenzy 17 maj

Välkommen! Kanske skulle säga välkommen till mig själv då jag just blivit en del av detta forum...

Om man fann biljetter så skulle man givetvis fara, men det blir väl att sitta hemma istället och lyssna på bootleg-skivan från deras spelning i Paris. :erk:
 
Deserted said:
Nån som ska dit?
jag funderar på det, men vet ingenting om stället... lyckas inte hitta biljetter nånstanns heller.

fresten mitt första inlägg i katatonias forum

Jag ska på Debaser 15:e maj!
 
Spelningen på Club Frenzy är inställd för att de inte ville betala gaget...(stod i frenzys gästbok, vet ej om det stämmer). Tyckte det var konstigt att Katatonia skulle spela på ett sådant litet ställe som Frenzy...vill se dem på Sticky Fingers eller trägårn i gbg, sthlm är för långt ( bor i borås )...

Synd att de är så tveksamma till att spela i sver ige . (
 
biljetterna till debaser kostar 135 kronor....
går att köpa på biljettdirect/ticnet tillexempel...
eller traska in i valfri spelbutik (som har atg) och köp en.
 
Katatonia kommer til Oslo 16. Mai. 17 mai er jo norsk nasjonaldag og det er stor feiring, så siden jeg ikke bor i Oslo går jeg glipp av en stor sjanse til å se dem live :(

Har de mye gigs i sverige?
 
förstår inte varför de skulle spela på lilla club frenzy, och att frenzy inte vill betala dom, eller hur det var.. vafan, då måste jag dra själv till kphmn! :err:

Hrm, nån som vet hur man får tag i biljetter dit?
 
Darkling said:
Spelningen på Club Frenzy är inställd för att de inte ville betala gaget...(stod i frenzys gästbok, vet ej om det stämmer). Tyckte det var konstigt att Katatonia skulle spela på ett sådant litet ställe som Frenzy...vill se dem på Sticky Fingers eller trägårn i gbg, sthlm är för långt ( bor i borås )...

Synd att de är så tveksamma till att spela i sver ige . (

näääää va jobbit!!! :hotjump: