Subbari 4.7.

Katso ylempää, mä tallennan digiboksille ja yritän löytää pienen tekniikan ihmelapsen itsestäni ja siirtää koneelle, ja nettiin...saman teen todennäköisesti Rautaryhmän haastattelun kanssa :)
 
No niin, heti ohjelman alussa kertoivat kuinka olivat käyneet täällä foorumilla juuri tässä keskustelussa ja siitä sanoivat kun me valitettiin ettei kuitenkaan tule mitään hyviä kysymyksiä, samoja vaan kysytään. Vittuilijat, perkele :D

Olihan se ihan ok ohjelma....tai no, en osaa sanoa. Ohjelmassa oli kilpailu, piti lähettää Jannelle ja Alexille kysymys ja voittaja pääsi kysymään suorassa lähetyksessä ja voitti AYDY?:n nimmarilla ja vissiin paidan...kysymys oli ihan hyvä, mutta sitte kysyjä alko pyytelemään että voisko Janne ja Alexi käydä kuuntelees sen bändin demon...olen sanaton.

Puhuivat siitä Henkan ja Jaskan pusujutusta, eivät olleet huomanneet mitään. No, hyvä että pojille nyt selvisi (ja puhuivat tietty tässä yhteydessä niistä kylteistä)
 
Joo olivat käyneet lurkaamassa :) Ihan jees haastis, ei mitään ihmeellistä uutta kuitenkaan.

Ja sitä piti vielä sanomani että se Jannen selostus Japanilaisista vessanpöntöitöistä oli kyllä aika hauska :loco:.
 
Oli kyllä hyvä kun juontajat puhuivat Iso H:sta ja Alexi kysy että anteeks kuka? Ja kun tälle viimein selvisi että se HeVi-shotti mistä oli niin tuohtunut, tarkoittaa hedelmä-vihannes-shottia, eli ei mitään tekemistä hevin kanssa.

"Mikä on Alexin unelmien vaimo?"
Kyllä, jotkut kysyjistä saisivat opetella suomen kieltä :D
 
Siinä haastattelun lopussa Alexi ja Janne alko nauraa sille kilpailun voittajalle, ku tuli se subbarin logo ni kuulu vaan naurua, oli vissiin jääny mikit päälle.. Olihan se toki aika huvittavaa alkaa tyrkyttää demoa :lol: toivottavasti joku sai ton nauhotettua.
 
Minä nauhoitin, yritän saada sen nettiin jossain vaiheessa (laitetaan tavoitteeksi vaikka tämän vuoden puolella) samoin sen Rautaryhmän haastattelun, se mulla on kokonaan, tosin lopusta puuttuu pieni pätkä.
 
Minä nauhoitin, yritän saada sen nettiin jossain vaiheessa (laitetaan tavoitteeksi vaikka tämän vuoden puolella) samoin sen Rautaryhmän haastattelun, se mulla on kokonaan, tosin lopusta puuttuu pieni pätkä.

Se Rautaryhmä-haastattelu on jo ollut täällä, kuten zirco sanoi, ainakin tuolla enganninkielisellä puolella oli joku aihe johon mä käänsin sen englanniksi. Yritän löytää sen tuolta.

E: Tuossa on linkki
http://www.ultimatemetal.com/forum/...ation-recent-interview-finnish-tv-needed.html
 
^^juu tiedän :) Mutta tuossa on vain haastattelun alkua. Ellei jhonnah laita loppuhaastattelua myös?
 
Ahaa. Minulta on siis jäänyt jotain huomaamatta :) No mutta kuitenkin, olisi tosi kiva jos laittaisit tosiaan nettiin ne haastattelut, vaikka sen sisäisen tekniikan ihmelapsesi löytämiseen menisikin sitten vähän pidempään :) , näkisi taas että mitä ne vanhat hupsut on keksinyt höpöttää telkkarissa.
 
Iskä ja äiti laittoi sen Subbarin nauhalle mutta syystä tai toisesta ainakin puolet oli jäänyt pois!
Iskä sano että oikeesti se kone nauhoitti vielä ohjelman jälkeenkin.
Ohjelma loppuu siinä, kun etsivät sitä toista tussia. Hmph.:mad:

Rautaryhmästä en osaa paljonkaan sanoa, Youtubessa on pari pätkää,
mm. suutelu-kohtaus, ja tässä näin semmoisenkin missä se Alexi viskasi jotain
Jannea kohti.

PS: Olin jo unohtaa sen missä Janne yritti syödä Alexin.:lol:
 
Alexi nakkaa Jannea siinä niiden CRY-cd:llä :) Hyvä kohta... Voisin kenties yrittää saada niitä juttuja koneelle tämän viikon aikana. Ehkä