Rautaryhmä 4.12

Saas nähä jos jaksaa valvoa ja katsoa. Seuraavana päivänä kuitenkin keikka edessä. Varmasti kyllä hauska jakso taas tiedossa ja herrat ovat varmasti taas enemmän tai vähemmän humalassa. :D
 
Mä en tajuu miks tos Rautaryhmäs on aina niin huono äänenlaatu, eihän sitä kuuntele erkkikä. Ja muutenki siel on kaikki vieraat niin kännissä, ett ei siel mitään vakavasti otettavia haastatteluja saada ikinä aikaan. No joo, kännissähän on kiva olla, mut se äänenlaatu, gah :erk: Ostakaas Subtv:n papat uusia mööpeleitä.
 
Itse varmaan tallennan, kiitos valkokukka, en olis huomannu. Mutta mulla on se edellinenkin Rautaryhmä ja Subbari vielä saamatta nettiin, kun ei löydy sopivia ohjelmia joilla saisin muutettua ne oikeeseen muotoon. Kun siirtää digiboxilta ne on jossain vitun rar muodossa. Mulla on joku ohjelma joka muuntaa sen johonki toiseen muotoon, mutta äänen saan kuunneltua, kuva onkin sitten taas jossain sellaisessa muodossa ettei voi katsoa+ääni ja kuva on erotettu. Vähän apua nyt niin saan jotain aikaiseksi :)
 
^Siis onko sul se jossa Alexi ja Janne haastateltiin kans? Ja jos ne on rar muodos niin ehkä sun kannattais ladata Winrar ja pakata se videotiedosto edes ulos?:lol: www.rarlabs.com :) Ja muille tiedoks jos on joku kumma muoto ku joku FLV/AMV tai mitä tahansa joka ei toimi teillä niin googlettakaa VLC player. TOIMII KAIKKI :D
 
^^Joo, on mulla joku winrar, ja niin rautaryhmä kuin subbari on koneella,mutta pitäis opetella ensinnäkin sitä ohjemlaa käyttämään/saada se sellaseen muotoon että sen voi kattoa. Sillä saa myös niitä klippejä leikeltyä, aatttelin että olisin mainoskatkot leikannu pois mutta en osaa ja ohjeista ei oo mitää hyötyä. Lisäksi tarvis ohjelman jolla saa sitte sen videon ja äänen yhdistettyä...voi tätä tekniikan ihanuutta. Pitäisi jostain sitä aikaa ja energiaa saada että jaksaisin vähän paremmin paneutua :)
 
Sehän on live? Tuli hommattuu digiboxi just.. Vois tsekkaa, kai ne siä kännissä vähintää soittaa sen levyn läpi ku joku dorka kysäsee et miltäs ne biisit muute suurinpiirtei kuulostaa? ku kaikki muu keskustelu keskittyy johonki kissan hiekkalaatikkoon tai johonki vitun päättömään..
 
@celeb mikä diksiboksi sulla on? Ja mikä on softan nimi jolla olet saanut audion ja video jaettua erilleen? Olettaisin että nyt olet saanut muutettua mpeg2 videon jota digi-tv streamissä lähetetään mpeg2 videoksi jota käytetään dvd:llä. Ja kun audio ja video on nyt erillään tod. näk. tarvitset jonkun DVD Authoring softan. eli siis softan jolla tehdään dvd:tä. Mutta jos kerrot ton boksin ja softan jota oot käyttänyt niin voin yrittää kaivaa sulle lisäohjeita mitä tehdä... (en ole itse tehnyt ikinä tota mutta nää tietokonekikkailut ja videot on vähän niin kun mun spesiaalialaa :) ). voit laittaa mulle vaikka pm:ää tai mailia valkokukka at gmail.com


Kannattaa kokeilla näkyykö video VLC playerillä. Sillä tosiaan näkyy melkein kaikki.
 
^^Joo, on mulla joku winrar, ja niin rautaryhmä kuin subbari on koneella,mutta pitäis opetella ensinnäkin sitä ohjemlaa käyttämään/saada se sellaseen muotoon että sen voi kattoa. Sillä saa myös niitä klippejä leikeltyä, aatttelin että olisin mainoskatkot leikannu pois mutta en osaa ja ohjeista ei oo mitää hyötyä. Lisäksi tarvis ohjelman jolla saa sitte sen videon ja äänen yhdistettyä...voi tätä tekniikan ihanuutta. Pitäisi jostain sitä aikaa ja energiaa saada että jaksaisin vähän paremmin paneutua :)

Pistäs tänne :D www.sendspace.com niin mä voin konvertoida parempaan formaattiin ja pistää jakoon täällä :D
 
Tiedostot on liian suuria että voisin ladata sendspaceen+kestää helvetin kauan ennenku kone pakkaa ne. Yritän viikonloppuna kattella niitä ohjelmia, varmaan kokelen että aukeeko tolla VLC-playerilla...toistaako se vaan ne tiedostot vai saako sillä muutettua toiseen muotoon/muokattua tiedostoa? (oon koulun koneella enkä oo ladannu sitä omalle koneelle vielä)
 
heh, kappas vain, voisi auttaa jos aluksi edes löytäisi ja käyttäisi oikeita ohjelmia. Mulla on ohjelmana ProjectX, sillä sain nyt leikattua tuosta Subbarista mainoskatkot ynnä muut turhuudet pois ja kaikki on muuten ok, mutta kun ohjelma erottaa ääniraidan ja kuvan. Lisäksi varsinainen videotiedosto on muodossa M2V, mulla ei ole ohjelmaa jolla saisin toistettua. Joku ohjelma olis jees jolla sais yhdistettyä kuvan ja äänen :)

EDIT: No niin, kiitos valkokukan ohjeiden ja linkkien, nyt Dr. DivX pakkaa Subbaria parhaillaan pienempään muotoon ja juuri laitoin Rautaryhmänkin samaan syssyyn. Tässä muuntelussa menee aikaa, mutta jos hyvin käy, saanen tuon jo ladattua tämän illan aikana nettiin.
 
No tavallaan, latailin sitä videota tuonne DivX Stage6:seen, en viitti youtubeen laittaa ja photobucketiin lataaminen kestää ikuisuuden. Latas ensinnäkin helvetin kauan ja sitten juuri ennen ku oli saanut ladattua sen videon niin koko serveri kaatu...hieman vitutti. Laitoin nyt lataamaan, josko vähän nopeammin lataisi, laitan heti tänne sitte linkkiä.