Rautaryhmä 4.12

No niin, tekniikan ihmelapsi tekee vihdoin jotain!!! Eli, siirtelen tässä parhaillaan tota Rautaryhmä-jaksoa (mietin tässä, minne helvettiin postasin sen edellisen....) ja samalla tuo Axl Meets-juttu myös. Ja mahdollisesti myös Headbangers Ball jos joku haluaa sen nähdä.
 
Alexin Laihon haastattelu Rautaryhmäs just ny näköjään, onks/oliks toi joku uusinta? Puhuu Spinefeast laivakeikasta ja uudesta levystä... No joo, meni vähän ohi KOSKA (sori off topic) Kiuaksen Ilja on stutiossa!!! :oops:
 
@Celeb kiitos kun jaksat nähdä vaivaa :)

Alexin Laihon haastattelu Rautaryhmäs just ny näköjään, onks/oliks toi joku uusinta? Puhuu Spinefeast laivakeikasta ja uudesta levystä...
Minä en ainakaan ollut nähnyt aikaisemmin, tosin en kyllä joka Rautaryhmää katsokkaan. Repesin kyllä ihan totaalisesti niille Allun ja Janne The Big Lebowski iltamille ja villatakeille. I demand pictures!!! :lol: :lol:
 
Aleksi kertoili että sillä ja Jannella on sellaset Big Lebowski villatakit (ei hajuakaan minkälaiset kun en ole leffaa koskaan nähnyt) ja että he pitävät mm. Big Lebowski iltamia joissa A&J pukeutuvat ruutupyjamahousuihin ja villatakkiin ja juovat valkovenäläisiä....Repeän vaan ihan totaalisesti tolle mielikuvalle. :lol:
 
Aleksi kertoili että sillä ja Jannella on sellaset Big Lebowski villatakit (ei hajuakaan minkälaiset kun en ole leffaa koskaan nähnyt) ja että he pitävät mm. Big Lebowski iltamia joissa A&J pukeutuvat ruutupyjamahousuihin ja villatakkiin ja juovat valkovenäläisiä....Repeän vaan ihan totaalisesti tolle mielikuvalle. :lol:

Ei saatana... :lol::lol: Itse olen leffan nähnyt useasti ja nyt tuo mielikuva ei varmanakaan lähde aikoihin pois ja aiheuttaa pientä repeilyä. :lol: Ehkä tämä kuva auttaa ymmärtämään, the dude on siinä vasemmalla villatakkeineen ja housuineen.
 
Kandee tsekkaa toi leffa! Aika hyvä!! Olin itse just eilen keilaamas ja tuli mieleen et seuraavaks kun ottaa pohjia niin pitää tsiigaa toi. Eilen ei voinut ku piti illal töihin mennä..
 
Joo, pt.3 ei vielä ole. Olen yrittänyt ladata sen monta kertaa netin kautta ja eilen deskop-ohjelman kautta mutta se saatana valittaa aina että oops, upload failed. Yritän leikata sen osion uudestaan, kattoo lataisko sitten. Mutta on siis tulossa :)
 
Ei kellään sattuisi olemaan tuota Pain haastista joka oli samassa Rautaryhmä-jaksossa kuin Kylähullut?
 
Celeb: Jaksaisitko millään joskus laittaa sitä Jannen ja Alexin Rautaryhmä-esiintymistä tuolle palvelimelle, kun ei enää siinä vanhassa näy?
Ois kiva nähdä se uudestaan, onhan se aina kiva katsoa hyvännäkösiä miehiä,
ei kun tarkoitan siis, että..:lol: Ymmärsitte varmaan pointin.:p

Mutta siis jos on aikaa ja kiinnostusta.:)