Tampereen miitistä 18.7.

Originally posted by Hepatiitti

Teiniangstia, ah niin ihanaa teiniangstia... Voi kun osaisin tuota itsekin tuottaa, ikä natsaa mutta homma ei vaan toimi. Olenko epänormaali? Hetkinen ehkäpä en sitten olekkaan teini kun ei angstiakaan suollu...

Onko minu laitani sitten yleensä samoin? Tuo onnistuu minulta vain hyvin, hyvin harvoin...

Originally posted by Zyklon
Älkääpäs nyt meidän Suskia pilkatko.. jokainen on ainakin ollut teini ja eninosa meistä varmasti on vielä teinejä.. sille te ette voi mitään :D
Ei tässä ole kukaan Susannaa pilkannut. Teiniangstia täällä kirotaan. Eikä teineydessä mitään pahaa ole, juurihan edellisessä postissa myönsin itsekin kuuluvani samaiseen ikäryhmittymään. Teiniangsti se vain on jotain niin sanoinkuvailemattoman hupaisaa, varsinkin jos sitä suoltaa ei-teini (esim. suurin osa nu-metal bändeistä taikka siis niiden laulajista)...

Zykli.. vittu perkele.. *osoittaa Suskia sormella ja huutaa* Suklaapatukka! :D

Mä vähä luulen et mitä isommaksi me kasvetaan niin sitä huonommin me osataan korjata paitamme :lol:
Mut mä sentään ite ompelin hihamerkit mun vanhaan farkkutakkiin joka tosin on nyt jo pieni.. :lol:

Mutta äh.. jos mä lähtisin niin se olis palvelus teille kaikille ja sitä mä en halua tehdä! :lol:

Ja vaikka mä en niitä lukiskaan niin sä siltikin sanoisit Zykliksi.. kyse oli siitä et millä sä sen lopetat..