Tampereen miitistä 18.7.

Joo, ei tartte kehua. :) Mutta tietysti, tapat muutaman ihmisen, hankit bändilleni levytyssopimuksen, hankit mulle mieshaaremin... Joo sit mä voisin lopettaa tän Zykliks nimittelyn... :D

Kyse ei oo siitä.. vaan siitä että mulla on pari juttua mitä pitäs tehä tänään.. esim. pitäs soittaa rumpuja, siivota huone (älkää vaan luulko että mä oon joku siisti henkilö.. aattelin vaan että vois siivota tän kun eräs henkilö on tulossa käymään), ja sit oli vaikka mitä muutakin.. perkele..

No... EI!!! :lol:

Miksi mä en vois tota sanoa? luuletko sä että mä en vois pysyä täältä pois? :lol:

Ja monet asiat on minulle paljon tärkeämpiä ku tää boardi vaikka joskus se voi vaikuttaa teidän mielestä toiselta :lol:
Siksi mä aattelinkin tän huoneen siivota...

vittu näkisitte mun kämpän... siellä on lattia täynnä tyhjiä pulloja ja likasia vaatteita...:) enkä siivoo..

Hmm.. no mulla on vain sellanen periaate että mä en halua että huone on aivan paskanen ja sekasin sillon ku tyttöystävä tulee käymään. En mä muuten yleensä aattele et millasessa siivossa tää on mut sillon kun se tulee niin kyllä mä aina yritän vähä tätä siivota..