The official Swedish thread

pffft, vapen?? behövs inte... pröva att bli skjuten med en fotboll rakt i huvudet så vet du vad jag pratar om ... :p
 
profile.jpg


Respect - för satan...
 
Helveteeeeeeeee! död utrikesminister! Ni ser nog i min signatur vad jag tycker om detta.
 
jag tycker inte man ska döda honom....jag tycker man ska göra resten av hans liv riktigt jävla surt, skicka han till Thailändsk fängelse :headbang:
han kommer nog ångra ett och annat när 10 thailändare pucklar på han i ärslet...en efter en
 
Mjo, thailändare som är ökända för sina stora "kärlekshandtag"?

Nahe, ett straff ska han ha, han kan få fylla i mina deklarationer, det lär kännas.
 
Fick reda på en sak igår, en timma efter jag gjorde ny signatur, att det inte säkert är mördaren, utan bara nåt tidningar och press spritt ut, polisens skäl till att släppa bilderna var att dom vill prata med mannen, så jag får väl ändra på signaturen :)
 
@Lolita: Drick lite Finlandia så går det över.

:err:

Fotboll är ju hur kul som helst, är det bara jag som tycker det?





:D



Nu börjar ju hockeyn komma igång också, DIF uppe på 3:e, fast dom lila + Indianerna lär nog vara svårslagna i slutspelet. :(
 
Hehe. :p

Lila = Färjestad, fulaste dräkterna denna sidan av klotet. :D

Indianerna = Frölunda som dom också kallar sig.

Fast MoDo's turkosa dräkter för några år sedan är nog det värsta jag har sett. Förutom Dif's lila med en joker på från 80-talet. Dom gav mig mardrömmar.
 
hahaha :lol:

jasså det är frölunda som är Indianerna...annars dom tycker jag Timrå ser lite ut som såna också :p
va fan ska man ha Lila lkäder på sig för? :puke:

klart att diu inte ska spara på spriten! :lol: då har man iallafall för mycket nästa gång :p
 
Ehehe, jag tar ditt råd och öppnar den grandiosa Finlandia flaskan på en gång. :D

Ja du, Lila är äckligt fult på Hockeytröjor. Sen att Djurgårn's nya med flames och skit på är hemska... Det är en annan sak. :D

Det är för mycket NHL och pajastakter på Elitserien.
 
Ja verkligen, när DIF kallade sig Lions höll jag på o krevera. Och pajaspeter på det, fy satan vad jag var förbannad. En jävla clown som egentligen höll på Bajen som skulle "hetsa" Dif publiken. Fy faan. Nu är skiten borta, så det blir nog lite matcher i Vinter. :)