The official Swedish thread

nån annan mer än jag som verkligen hatar carola (sorgaard lr va fan hon heter i efternamn)? läste att hon skulle göra nån vidrig julshow och fylldes av onda tankar på trubbiga föremål i samband med alltför käcka och flinande frikyrkliga sångerskor...
 
spaffe said:
nån annan mer än jag som verkligen hatar carola (sorgaard lr va fan hon heter i efternamn)? läste att hon skulle göra nån vidrig julshow och fylldes av onda tankar på trubbiga föremål i samband med alltför käcka och flinande frikyrkliga sångerskor...
:lol: skönt att höra att man inte är ensam med såna tankar ;)

dom där julshowerna är ju bedrövliga, så jävla smöriga :puke:

@fourka :eek: jag visste inte att du kunde så bra svenska! ha det så bra i Grekland! :D
 
Profånity said:
Sorry, I don't think that needed the "en" in.
uzi.gif
 
Sorath said:
Carola är ju hot som fan! Skulle aldrig säga nej om den kvinnan bad mig sodomisera henne brutalt.

hehe fy fan, skulle aldrig föra in något som sitter fast på min kropp i henne, men ett trubbigt föremål kan ju med lite fantasi och jävlar anamma ha flera användningsområden :D
 
ante said:
fan vad höga krav ni har :lol:

det är väl inge fel på carola...fysiskt alltså, bara hon håller kätfen så är det väl lungt :saint:

hehe ne fy fan, hur gammal är hon? en bit över fyrtio väl? min gräns går en ganska bra bit under damer som är dubbelt så gamla som jag själv, sen så är jag inte så het på äldre madammer i allmänhet heller :)

fast om hon krängde på sig den där gula dräkten hon hade när hon vann 1983 eller när det nu var så skulle jag fan göra det för sakens skull :lol:


jag menar; kolla bara:

photo02.jpg
 
Hon ser fan likadan ut nu fast med större bröst, andra kläder och ny frisyr. Aldrig att man skulle tacka nej även om man kanske skulle tejpa igen käften på kärringen först. Då kan man ju kryssa gammal och kändis från listan samtidigt.
 
Sorath said:
Hon ser fan likadan ut nu fast med större bröst, andra kläder och ny frisyr. Aldrig att man skulle tacka nej även om man kanske skulle tejpa igen käften på kärringen först. Då kan man ju kryssa gammal och kändis från listan samtidigt.
:lol: det blir som två flugor i en smäll! fast man får raka sig först annars så fastnar väl mushtachen i tejpen :lol:


@TB: nej :saint:
 
Ok.
Men en av mina principer är bland annat att inte ha sex med följande kändisar :
Britney Spears
Carola
Christina Aguilera
Jessica simpson
Dom flesta brudar på MTV.
 
TB666 said:
Ok.
Men en av mina principer är bland annat att inte ha sex med följande kändisar :
Britney Spears
Carola
Christina Aguilera
Jessica simpson
Dom flesta brudar på MTV.

haha jo jag försöker låta bli jag också men det är fan inte lätt ibland ;)