Trästockfestivalen

:cool: If it wasnt the week before PDOL I'd go but now I just dont have the money...
someone has to go and report to me about the event :p
 
Gaunerin said:
on the website it says it's free..
Yeah I know, but unfortunately transportation to and from skellefteå isnt...
oh well, perhaps someone I know is going so I can hitch a ride :)
 
Is it possible to turn the volume up during the gig? So that I may hear it in Sarek? :loco:

-Andreas (Imagine, what a delight!)
 
Vilken dag ska Vintersorg spela? Tammefan jag kör upp dit, det är ju bara 17 mil! Öj, skynda på och svara, fan det är den 16:e nu, jag ska fan i mig fara och se på snubben, lite fett!! Ja just ja!! Vilken tid ska han spela då? Måste anpassa körningen...:p



Edit:
Äh fan jag hittade det! 20.00 på lördag! Så jävla grymt, men hörru Andreas, du får vräka på med några gamla godingar också! Ödemarkens son skulle ju äga röv...
 
Bah, the train/bus ride alone there and back will cost 1500 SEK, since when did they get that expensive?! :(
 
Nordabrand said:
Vilken dag ska Vintersorg spela? Tammefan jag kör upp dit, det är ju bara 17 mil! Öj, skynda på och svara, fan det är den 16:e nu, jag ska fan i mig fara och se på snubben, lite fett!! Ja just ja!! Vilken tid ska han spela då? Måste anpassa körningen...:p



Edit:
Äh fan jag hittade det! 20.00 på lördag! Så jävla grymt, men hörru Andreas, du får vräka på med några gamla godingar också! Ödemarkens son skulle ju äga röv...
Vi kör matrial från alla album ..utom första Mcd'n

mr V
 
Anyone from the board been there to tell us a little about the festival (in general as well as about the V show in particular)?
There's not much to read over at the festival's forum apart from someone complaining about Andreas trying to look evil while having a soccer haircut (is that worth a *lol* or a *rolleyes* now?)
How much was the playing time? An hour I guess?
 
And it would be nice if someone who was there could post Vintersorg's setlist so I can see what I missed :)
 
1. curtains 2. för kung och fosterland 3. a dialogue with the stars 4. vem styr symmetrin 5. ödemarkens son 6. sphere in a sphere 7. spegelsfären 8. universums dunkla alfabet 9. till fjälls
If I remember correctly..