Videon äänestys...

En tiedä onko Yli-Torniolla Countdownissa mitään sananvaltaa. Mutta jos on, niin eiköhän se pidä huolen, että Downfall soitetaan siinä ja kokonaan. ;)
 
Äänestin downfallia juurikin about 15 kertaa :)

Jos jotai kiinnostaa ni pistin sivuilleni Bodomien aidon nimmarikuvan kateellisten ihmeteltäväks, uniikki kappale ;) ihan samanlaista ei o kellää :) Käykää kattoo jos haluutte... En mainost :D
 
Tää oli mun idea...=) kiitti ku jatkoitte... Ja Cowntdown tulee nykyää näköjää lauantaina...
Mut vittu jos vaan viittitte nii pistetää sit viä everytime i die yms.... ja muitaki bändejä ku bodomia... Teinipoppi alas..


JA ENNENKAIKKEE LINKIN PARK JA LIMP BIZKIT!!!:loco:
 
Varmaan turha edes sanoa, kun huomasitte muutenkin, mutta sanon silti. ;) Eli muistakaahan laittaa kaikille noille listabiiseille neloset, joka on huonoin arvosana jonka siihen voi laittaa.
 
viittiskö joku käydä laittaan tonne bodomin guestbookkiin tän ilmotuksen... mun yhteys on liian hidas...=( jos vaan viittitte nii laittakaa englanniks kans...:)
 
Hyvin näyttää homma etenevän :) Kävin juurikin kantamassa korteni kekoon :) Vittu mä raiskaan ne jos sitä ei näytetä.. no ei... vittu sen jälkeen onkin vuorossa mielenosostus jyrkin eessä :D haha.......
 
täähä alkaa muuttuu iha asialliseks...=) poltetaa koko talo jos sitä ei näy... mul on huamenna neljä tuntia atk:ta opistossa nii kaapeliyhteydellä saa tehtyä monta tekastua nimee ja monta ääntä...=) ja teinipoppi alas...:loco: :) :loco:
 
tein just joku 25 nimee tonne ja yhtämonta ääntä...:D ja laitoin viä palautetta perää... ja äänestin bodomin sivua sinne ku siä oli jotai prkleen backstreetgays.com osotteita yms... :p
 
Onko siellä Jyrkissä ollu mitään CoB:n videoo nyt tässä parin päivän sisällä?? Ees siinä vikavideo äänestyksessä?? kuuli joltain et siellä ois ollu Laiho ja Janne haastattelussa... Pitääkö paikkaansa??? Kaikki vaan äänestämän videota Jyrkiin!!!!!!:headbang: COB:a EI VOITA KUKAAN!!!!!!!!! :headbang: :headbang: :headbang:
 
Minäkin aloin tänään vääntämään niitä nimiä sinne ja äänestämään. Vasta jotain kymmenen olen saanut aikaiseksi... Täytyy huomenna koulussa jatkaa! :) Äänestäkää sitten kaikki sitä vielä oikein perkeleesti että saadaan se sinne!! :heh: