Jos jotai kiinnostaa ni pistin sivuilleni Bodomien aidon nimmarikuvan kateellisten ihmeteltäväks, uniikki kappale ihan samanlaista ei o kellää Käykää kattoo jos haluutte... En mainost
Tää oli mun idea...=) kiitti ku jatkoitte... Ja Cowntdown tulee nykyää näköjää lauantaina...
Mut vittu jos vaan viittitte nii pistetää sit viä everytime i die yms.... ja muitaki bändejä ku bodomia... Teinipoppi alas..
Varmaan turha edes sanoa, kun huomasitte muutenkin, mutta sanon silti. Eli muistakaahan laittaa kaikille noille listabiiseille neloset, joka on huonoin arvosana jonka siihen voi laittaa.
viittiskö joku käydä laittaan tonne bodomin guestbookkiin tän ilmotuksen... mun yhteys on liian hidas...=( jos vaan viittitte nii laittakaa englanniks kans...
Englanniksi? Joo, laitetaan kaikki tämän boardin käyttäjät äänestämään. Pikainen 20 sanan suomi-englanti -opetus ja kyllä ääniä ropisee! (tai sitten ei)
Hyvin näyttää homma etenevän Kävin juurikin kantamassa korteni kekoon Vittu mä raiskaan ne jos sitä ei näytetä.. no ei... vittu sen jälkeen onkin vuorossa mielenosostus jyrkin eessä haha.......
täähä alkaa muuttuu iha asialliseks...=) poltetaa koko talo jos sitä ei näy... mul on huamenna neljä tuntia atk:ta opistossa nii kaapeliyhteydellä saa tehtyä monta tekastua nimee ja monta ääntä...=) ja teinipoppi alas...
tein just joku 25 nimee tonne ja yhtämonta ääntä... ja laitoin viä palautetta perää... ja äänestin bodomin sivua sinne ku siä oli jotai prkleen backstreetgays.com osotteita yms...
Onko siellä Jyrkissä ollu mitään CoB:n videoo nyt tässä parin päivän sisällä?? Ees siinä vikavideo äänestyksessä?? kuuli joltain et siellä ois ollu Laiho ja Janne haastattelussa... Pitääkö paikkaansa??? Kaikki vaan äänestämän videota Jyrkiin!!!!!! COB:a EI VOITA KUKAAN!!!!!!!!!
...tätä urakkaa. Nimiä on tekaistuna vasta hieman reilu tusina (niillä olen jo äänestämisen hoitanut). Ei riitä että homma on muutenkin tylsä ja hanurista niin mulla kaatu kone joka rekisteröitymisen ja äänestyksen välissä
Minäkin aloin tänään vääntämään niitä nimiä sinne ja äänestämään. Vasta jotain kymmenen olen saanut aikaiseksi... Täytyy huomenna koulussa jatkaa! Äänestäkää sitten kaikki sitä vielä oikein perkeleesti että saadaan se sinne!!