Videon äänestys...

Vielä ei voinut äänestää niillä vanhoilla nimillä... Miksihän? Ovatko ne estäneet kaikkia Downfallia ehdottaneita kummajaisia ehdottelemasta mokomaa saatananpalvontamusiikkia tällaiseen koko nuorison ohjelmaan toista kertaa... :)

Edit: Oli kiri-oitus virheitä... :)
 
hra Istlin kuule en minä ainakaan viitsi tehdä kahtasataa feikkinimeä ;). Ei vaan ei mulla nimiä valmiina vasta ku parisen kymmentä mutta kun kaikki tekee lisää feikkinimiä aina kun kerkiää/jaksaa niin eiköhän se video saada sinne. HOPPARIT, POPPARIT JA CRAPPARIT ON VALLASSA... ...UNTIL WE RISE AGAIN! SAA-TA-NA!!!!!!!!!!!!!!
 
on tälläne pikku seikka tossa äänestämisessä et jyrkin sivut päivitetää vasta maanantaina et sillo vasta voi äänestää... :loco:

Ja kyllä sinne pitäs kaikki videot päästä ku on siä aiemminki ollu yli kaks vuatta vanhoja videoita... ei vaa hirveen korkeilla sijoilla...=)
mut jos downfall ei oo eees niissä pallovalintamahdollisuuksisssa nii....:heh:

mut jos ens lauantaina ei downfall näy nii palaa koko jyrki...=)

ja vaikka kahteen kertaan...:loco: :loco:
 
Asiaan liittyen tuli mieleen, että MoonTV:n 666 sekuntiinhan otetaan nykyään vastaan musavideotoiveita, jokaisessa uudessa ohjelmassa siis näytetään aina yksi toivevideo jota on hyvin osattu perustella.

Ajattelin, että voitaisiin kaikki tällä viikolla äänestää sinne Downfallia niin olisi paremmat mahdollisuukset... Eli pistäkääpä vain mailia Johannalle! Itse lähetin jo.
 
Mullakaan ei moonTV näy :lol: (huonoa sisäpiirin huumoria...)

Mutta tietääkö joku koska tulee seuraava Countdown. Tuleeko se taas samaan aikaan tällä viikolla? (tai no lehdestähän senkin näkis, mutta ei jaksa katsoa :) )
 
MoonTv on hieno kanava jos musavideoita haluaa katsella, surku tietenkin jollei kaapelia omista. Mutta kaikki "kynnelle kykenevät" menkööt KuuKanavan sivuille ja äänestäkää Musavideoiden Top6:een - voitte olla varmoja että saatte videonne nähdä. Sen verran äänestäjiä taitaa siellä olla... :)