Viimeisin levyostoksesi?

Follow The Reaper -promo.

edit: Jaa tosiaan, eihän tuo oikeestaan ollutkaan ostos, kun sain sen ilmaseks. No, laitetaan tähän sitte vaikka että Something Wild Japanin painos. Nyt niitäkin kaksi.
 
Tän oon sanonu hommaavani nii kauan ku tää o ollu ulkona..

Cradle Of Filth - Heavy left handed and canded DVD (tai jotai tällästä...)

Ihan kova livekeikka (sama oli jo CD:nä ennestää) ja vaikka mitä ylimäärästä säätöö, mm. kitaristin hetki paskalla ja nahkaa ja naisia... Kyllähän tälle vois vaikka 4/5 antaa...

On nii vähän noita bändien DVD:itä vie toistaseks ettei o oikee mitää mihin verrata että onko tää nyt nii onnistu, mutta nelosen sille vois leimasta.
 
Ostinpas perjantaina bodomin parhaan levyn Hatebreederin, ainoo joka hyllystä puuttu! 6/9 biisiä on huippuhyviä ja loput hyviä...
 
~Rappion Lapsi~ said:
Tän oon sanonu hommaavani nii kauan ku tää o ollu ulkona..

Cradle Of Filth - Heavy left handed and canded DVD (tai jotai tällästä...)

Ihan kova livekeikka (sama oli jo CD:nä ennestää) ja vaikka mitä ylimäärästä säätöö, mm. kitaristin hetki paskalla ja nahkaa ja naisia... Kyllähän tälle vois vaikka 4/5 antaa...

On nii vähän noita bändien DVD:itä vie toistaseks ettei o oikee mitää mihin verrata että onko tää nyt nii onnistu, mutta nelosen sille vois leimasta.

Itse ostin kyseisen tuotteen tossa 1,5 viikkoo sitte ja oon melko samoilla linjoilla, 4/5 on aika sopiva arvosana. Tosin olin nähny ton jo monta kertaa aiemmin, vasta nyt tuli ostettua itelle.
 
Blood Fiend said:
Carcass - Symphonies of sickness
En oo kuunnellu vielä mut kädessä se on

edit: vaikuttaa nyt parin kuuntelun jälkee iha hauskalta...
No nyt ku on tullu kuunneltuu nii toi on 10-/10 loistava !!:headbang:

Carcass - Necrotism: 10/10 loistava !!:headbang:
Trash/Death metallia. Hemmetin kovii trash osii...

Täst bändist tuli viikos yks mun suosikki bändeistä
Ostakaa!!!! Kummatki levyt
 
Carcass - Swangsong 8/10
Carcassin viimenen levy joka on kyllä aika paska...
Tästä levystä on saanu ilmeisesti vaikutteita In Flames
ja Bodom beach terror, koska välillä kuulostaa aika samalta...
Pari aika kovaa rallia mut huonoja ihan liikaa... Ei ollu kyllä ihan 18€:n arvonen

Carcass - Reek of putrefaction 8/10
Ei oo hirveen hyvä, mut on hemmetin kova...
Bändin eka levy, biisejä on 22 ja levy kestää 40min...
Eli vähän samaa tyyliä ku noi Napalm Deathin pari ekaa levyä...
Soundit paskat, kansi on kova... Täs on levy joka tyyliikkäästi tehty !!:headbang:
Jos ostatte kattokaa et ostatte sansuroimattomille kansilla...

Kansi (Reek of putrefaction-vasen):
http://www.earacherecords.org/news_stories/earache.html#carcass
 
Elend - Lecons de Tenebres
Elend - The Umbersun
Elend - Winds Devouring Men (ltd. digisleeve)

Nuo Elendin levyt ovat kaikki aivan helvetin loistavia, enkä osaa edes valita niistä suosikkiani. Kaikille 9½
Jos jotakin kiinnostaa tutustua, niin http://www.geocities.com/Athens/Oracle/4019/elend.htm löytyy muistaakseni pari biisiä. Ja jos kiinnostus herää, niin kannatta olla nopeana, Lecons de Tenebres levyä jäi Fireboxille varastoon yksi kappale ja minulla tuon levyn löytäminen kesti miltei kaksi vuotta.

Mittwinter - Winterdrom
Tämän kerran heräteostos. Loistavaa dark ambientia. Ensimmäinen biisi on 20 minuuttia kestävä video, se hieman haittaa steroilla kuuntelua. Täysi 9 kuitenkin.