Viimeisin levyostoksesi?

revenge drama said:
metalligay ahahah lol taitaa zyklon olla myös näitä huumotimiehia niinku allekirjoittanutkin heheheh lol mega lol semi lol mulla on kans hyvä vitsi tuosta uudesta metallikasta eli nyt se tulee st anus hahahahah lol motherfukken lol vitsiä puskee vitsiä puskee mitäs muuta sun virvelis on puuta ei oo ku se on roskapönttö sanoo lars vittu että meikä manne taas repäs ihan hirvittää tämä hyvän matskun hukkaanheitto lol vittu vois melkein alkaa vetämään tuota huumorilinjaakokoajan eli työtä tuolla entertainment businessissa saatanan hyvä idea eikö totta joo tosiaan oltiin kerran kalalla tuon hetfieldin kanssa ja puhuttiin kitaroista ei siinä sitte paljon kalastelemaan ehitty ku ne metallikan ukot kokoajan nussi toisiaan ku ne on nykyään niin saakutin homoja hahahaha lol eikai täsä lol oli mulla jotakin muutakin vielä mitähän se oli ai niin larssin rumpusaundit on huonot hahahal ol metallika ei kkovin rankkaa meikä enemmän dikkaileen jotain semmosta death metal örmytystä tiiättehan semmosta missä ihan hikisenä huudetaan ja pieksetään rumpua semmoseen tahtiin että tämä poika sanoo vaan että huh ja huh hahahaha lol

:ill: o_O :Smug: :err:

nojoo...
 
Slugathor - Crush skulls and bones (live kasetti) 8/10:
Hemmetin kova live kasetti. Tarkuutta kuuntelee nii huomaa et pojjat on aika kännissä, mut kuka soittais keikkansa selvänä. Jos bändi kiinnostaa suosittelen enemmän promoa (siinä on vähän selvemmät soundit), sen voi tilata sivulta www.slugathor.cjb.net. Kannattaa ehdottomasti tilata (Zyklille ainaki suosittelen). Sen saatte varmaa jollai 4€:lla...

Suffocation - Pierced from Within: 8/10
Taas deathj metallia. Aika kova levy. Paras bändiltä kuitenki on Despise the sun (ep) ja Effigy of the forgotten.
 
Joku muukin on tosta Slugathorista puhunut.. pitää tsekata. Ja Suffocationin Despise The Sun on tosiaan perkeleen hyvä!! :headbang:

Tsekkaappa muuten Disa Vital Remainsin uusin levy, eli Dechristianize... helvetin kovaa menoa! Ja vokaaleissa Deiciden Glen Benton, eli örinäpuoli on kunnossa..
 
Toi Slugathor on helvetin kova. Melkein pääsin niitten basistiks! (ikä eroa oli kyl liikaa)

Jos tykkäät tost Suffocationista nii hommaa ainaki toi "Effigy of the Forgotten"

Vois kattoo tota Vital Remainssia (jos löydän)... En mä kyl paljoo noit sun suosittelemia bändejä oo kuullu ku oon unohtanu bändin nimen ennen ku levy löytyy... Cryptopsystä mä en tykänny, mut ehkä se vois olla kova sen Lord Wormin kanssa. Originia en oo löytäny. Hate Eternal oli ihan jees, vois perehtyy siihen varmaa joskus paremminki...
Onks Deicide muute viel hengissä ku toi Satanisti mölisee tossa Vitalissa??
 
Enpä oo kuullu Deicidestä pitkään aikaan..

Cryptopsy on vitun kova! Ja nykyinen laujala on paras noista kolmesta jotka siinä on ollut.. Ja Origin.. On ollut jo jonkin aikaa aikalailla meikän suosikkibändi! Aivan saatanan hyvä! Ja varmasti yksi brutaaleimmista bändeistä mitä koskaan on ollut.. Hate Eternalin King Of All Kings on saatanan hyvä. Conquering The Throne ei oo yhtä tiukkaa vääntöä mutta on sekin ihan hyvä..

Niin tosta Vital Remainsista.. En oo kuullu paljoa niiden vanhempaa tuotantoa, mutta sen mitä oon kuullu niin ei ollut kovin kauhean hyvää. Jotkut ovat tosin ylistäneet niitä niiden vanhoja levyjä helvetin hyviksi, mutta mulle ei oo kolahtanut muut ku toi uusin..

Ei kai siinä muuta.. hommaa Originia!!!
 
Pitää varmaa kattoo noit... Mut bändistä on vaikee saada kunnon kuvaa ostamatta levyä... Varsinki ku ei voi hommata noit koneelle tai lainata kirjastosta...

Kokeile hommata se Slugathorin promo (kannattaa!!).
Lähetä mailia osotteeseen slugathor@yahoo.com ja kysy Immulta et miten sen sais...
Sen ei pitäis maksaa ku pari euroo (ite sain sen 4€:llä)

Edit: Hahaa, mä oon Rokkiblaster
 
Bruce Dickinson - Chemical Wedding
System of a Down - Toxicity

Vähän kyllä harmitti jättää sinne kauppaan kasa maidenia ja stonen stoneage, mutta joskus pitää tehdä tylyjä ratkaisuja kun ei ole rahaa...

PS: Tuosta Deicidestä sen verran että kyllä sen elossa pitäisi olla, ainakin kotisivujen mukaan rupeavat nauhottamaan uutta levyä tämän kuun lopulla. Tosin kotisivujen tasosta päätellen tuokin viesti voi olla vaikka viiden vuoden takaa.
 
En mä oo ainakaan mistään kuullu että Deicide ois lopettanu.. luulis että ne siitä ois ilmottaneet. Ja jos olen oikein käsittänyt, niin Benton on tossa Vital Remainsissa ihan sessiomiehenä. Kun vissiin tossa jenkkien death-scenessä on sama homma ku norjalaisten bläkkibändien kans, että kaikki tuntee kaikki, ja tarvittaessa autetaan kaverien bändiä, jos esim. jäseniä on lähtenyt käveleen ennen nauhoituksia jne.
 
Tuossa äsken tilasin siskon jäsentunnuksilla tuolta Houm Interteinment Muusik-klupista seuraavat:

- Throne of Chaos: Pervertigo
- Soilwork: Figure Number Five
- Sum 41: Does This Look Infected?
- Korn: Untouchables

Noista tosin kaks alinta ei tuu mun omaan omistukseen, mutta kyllä mä varmaan niistä kopiot otan. Jospa nuo ens viikolla kolahtais postilaatikkoon..
 
Dio - Holy Diver
Dio - Last In Line

Oli molemmat halvennuksella Anttilassa 8,95€ / ketale, joten eihän niitä sopinut sinne jättää lojumaan :)
 
Extendar said:
Varmaan ostit sen uudemman version, jossa on vaan yks levy? Vai?

Jep .

Olispa vaan ollu enemmän rahaa niin olis lähteny mukaan muutakin ozzya,metallicaa (ride the lightning,master of puppets ... ) ,Slayeria,Gary Moorea ,santanaa ,iron maidenia ...
 
Devin Townsend - Ocean Machine 15e

VoiVoid - Negatron 10e

Molemmat on loistavia klassikko levyjä...

+ tänään ostetut

Suffocation - Pierced From Within 9e (jos vanhaan muistiin on yhtään luottamista niin pitäisi olla suht hyvä levy)

Cryptosy - None So Live 20e (En ole vielä ehtinyt kuunnella)