Viimeisin levyostoksesi?

Hate Eternalin levyistä parempi on ilman muuta King Of All Kings. Ei Conquering The Thronekaan huono ole, mutta kyllä King on parempi.. Paljon tiukempaa tavaraa kuin eka, eikä oo niin tasapaksua..

Demo on tavallaan vaiheessa.. ei sitä olla kunnolla miksattu vieläkään ja saa nähdä miksataanko noita kaikkia kunnolla ollenkaan. Yksi biisi käytiin tekeen kokonaan uudestaan kun päästiin ilmaseksi yhteen studioon.. Jos minä saisin asioista päättää, niin tuo demosysteemi ei ois mennyt noin vituiksi, mutta kun jotkut haluavat tehdä kaikki asiat mahdollisimman vaikeasti.. äh.. aivan sama..
 
Zyklon said:
Hate Eternalin levyistä parempi on ilman muuta King Of All Kings. Ei Conquering The Thronekaan huono ole, mutta kyllä King on parempi.. Paljon tiukempaa tavaraa kuin eka, eikä oo niin tasapaksua..

Demo on tavallaan vaiheessa.. ei sitä olla kunnolla miksattu vieläkään ja saa nähdä miksataanko noita kaikkia kunnolla ollenkaan. Yksi biisi käytiin tekeen kokonaan uudestaan kun päästiin ilmaseksi yhteen studioon.. Jos minä saisin asioista päättää, niin tuo demosysteemi ei ois mennyt noin vituiksi, mutta kun jotkut haluavat tehdä kaikki asiat mahdollisimman vaikeasti.. äh.. aivan sama..
Joo, ajattelin et King of all kings vois ollaki kovempi.
Derek Roddy löytyy myös, siin ei vaan oo enään tota Doug Cerritoa (harmi)...
Vois kyl ostaa kummatki, kun free record shopeissa on nyt taas 20€/2 CD:tä ja Hate eternal kuuluu noihin CD:isiin. Pitää vaan löytää kauppa missä on kummatki.

Ota ohjat käsiin. Mä ainakin joudun paljon taistella rokki bändin studio asioissa (piti mennä studioon, mut muut eisit jaksanukkaa) ku ne ei tajuu siit paljo paskakaan...
Lähetä mulle sit se demo/se yks biisi tai jotain...
 
Joo enköhän mä toimittele noita biisesä sitten jossain vaiheessa..

Joo ei oo Kingsillä Doug Cerritoa, mutta on Jared Anderson joka on paljo parempi :D
Tosin eipä taida olla Jaredkaan enää Hate Eternalissa, kun sillä ilmeisesti on aika paha huumeongelma ja se sen takia vetäytyä Hate Eternalista. En sit tiedä tuleeko se takasi sitten kun se on saanut vierotettua ittensä.. Jos se nyt siinä edes onnistuu.

Tällä hetkellä kyllä taas vituttaa niin perkeleesti, että en jaksa murehtia sitä, kun demo ei ole valmis.. Perkele jäi jo ties monennenko kerran soittaminen väliin kun tuo vitun mulkku isäntä pakotti ulos tekemään vaikka mitä saatanan paskahommia..
Ei ketään kiinnostais palkkamurhaajan hommat? Olisi kaksi kappaletta kusipäitä vanhempia tappolistalla.. :D
 
Zyklon said:
Ei ketään kiinnostais palkkamurhaajan hommat? Olisi kaksi kappaletta kusipäitä vanhempia tappolistalla.. :D
Mä oon tässä jo useamman vuoden miettiny, että musta tulee varmaan sitte "isona" joku helvetin sarhamurhaaja. Niin että miksipäs ei sitten voisi samalla ottaa palkkaa siitä hommasta? Laita vaikka 1000e mun tilille (OP 537503-5191181) ja laita e-maililla osote ja kuvat kohteista niin kyllä alkaa tapahtumaan.


:lol: :lol: :lol: :lol:

Ei helvetti..... Joo, mutta kun nyt tuon tilinumeron tuohon laitoin, niin sinne saa kyllä aivan vapaasti laittaa rahaa. Sanotaan nyt vaikka että ne massit menee nälkää kärsiville afrikkalaisille. :lol:
 
Mä laitoin sun tilille 100 e. Eikös sillä saa niille afrikkalaisille jo 1000 kg perunoita? Hyvä että tälläsiä ihmisiä on vielä...
 
Zyklon said:
Joo enköhän mä toimittele noita biisesä sitten jossain vaiheessa..

Joo ei oo Kingsillä Doug Cerritoa, mutta on Jared Anderson joka on paljo parempi :D
Tosin eipä taida olla Jaredkaan enää Hate Eternalissa, kun sillä ilmeisesti on aika paha huumeongelma ja se sen takia vetäytyä Hate Eternalista. En sit tiedä tuleeko se takasi sitten kun se on saanut vierotettua ittensä.. Jos se nyt siinä edes onnistuu.

Tällä hetkellä kyllä taas vituttaa niin perkeleesti, että en jaksa murehtia sitä, kun demo ei ole valmis.. Perkele jäi jo ties monennenko kerran soittaminen väliin kun tuo vitun mulkku isäntä pakotti ulos tekemään vaikka mitä saatanan paskahommia..
Ei ketään kiinnostais palkkamurhaajan hommat? Olisi kaksi kappaletta kusipäitä vanhempia tappolistalla.. :D
No se Jared on niillä kummallaki bassossa. Se Cerrito oli siinä kitarassa. Mut Derek Roddy taas puuttuu siltä ekalta... Jossain huumevierotuksessa se, voi olla et tulee takas (jos onnistuu vierottumaan) se vaan riippuu siitä käyttääks ne muut huumeita. Jos ne muutki käyttää nii ei varmaankaan tuu takas (ainakaan vierottuneena).

Ei saa puhuu vanhemmista pahaa, ne sentään on tehny sut... Vittu mun vanhemmat on ärsyttäviä, ne pitäis tappaa. Eli mitä mä alan moraali oppia levittää :D Mä voin hoidella ne, halvemmalla ku toi Guerilla!


Nii ja nää on tullu ostettua synttymäpäivälahjarahoilla:

Abscess - Tormented
Rokkaavaa gore grindia! Jäseniä Autopsystä (Chris Reifert ja Danny Coralles) ja parista muusta. Kova!

Carcase inc. - Disposal human waste (demo)
Death/grind bändi suomesta. Parannusta edelliseen demoon jonka riffit oli kopioitu CC:n "Hammer smashed face":stä. Nyt ei olla keskitytty kopioimiseen ja jälki on hyvää. www.carcaseinc.cjb.net

Cryptopsy - No so vile
Death/grindiä. Hemmetin kova. Levyllä vielä Lord worm (joka rocks!) jonka seuraaja Mike DiSalvo on suoraan minun paksusuolen syvyyksistä (eli paska). Basistiki on hemmetin kova. Suosittelen, ostakaa!

Hate eternal - King of all kings
Death metallia. En kauheesti kerenny viel kuunteleen. Trion jäseniä (Erik Rutan, Jared Anderson, Derrek Roddy) löytyy mm. Morbid angelin, Malevolent creaturen ja Nilen levyillä.

Malevolent creature - Manifestation (2cd-kokoelma)
Death metallia. Parilla ekalla kerralla kuulosti armottomalta tuubalta, mut nyt kuulostaa helvetin kovalta! Ensimmäinen levy on tunnin pitunen kokoelma cd, toka levy on neljäs biisin live levy (sisältää kaikista myös videon). Soittajina levyltä löytyy mm. Rob Barret kitarassa (ex-Cannibal corpse), Derrek Roddy rummuissa (Hate eternal), ja mun suosikki Dave Culross rummuissa (ex-Suffocation).

Monstrocity - Enslaving the masses (2cd-kokoelma)
Death metallia. Eka levy kostuu bändin ekan levyn (imperial doom) 5:stä uudelleen miksatusta biisistä ja kahesta demosta. Tällä levyllä löytyy Corpsegrinder laulusta (Cannibal corpse), Mark van Erp bassosta (ex-Malevolent creature) ja kitaroista mm. Jason Gobel (Aghora?, ex-Cynic) ja John Rubin (ex-Malovolent creature). Toinen levy on täysi mittanen live levy. Sen levyn jäsenet ovat nevöhöördejä...
 
Fireboxilta tilasin tänään:
Ordo Rosarius Equilibrio - Conquest, Love & Self Perseverance 16 euroa
Protagonist - A Rebours 16 euroa
Coph Nia - Holy War (digi-mcd) 11.5 euroa
Nest - Woodsmoke 15 euroa

Noita aikaa kuunnella vasta parin viikon päästä, mutta tili tuli maanantaina ja piti äkkiä pistää osa hyötykäyttöön.
 
Pari DVD:tä tuli hankittua (vielä kun sais sen saatanan soittimen korjauksesta! :rolleyes: )

Angra - Rebirth World Tour - Live in São Paulo
Nightwish - End Of Innocence (limited edition)

Ja jälkimmäistä ei sitten kattella pikkulikan hereillä ollessa, ettei taas tuu niitä perkeleen "Tarja" kommentteja!!! :yell:
 
Mokoma - Punainen Kukko EP 8€ (Mokomalla oli muuten loistava keikka tänään (eilen?) Oulussa...)
Iron Maiden - Rock In Rio DvD 18€
Bronx Casket Co. - Sweet Home Transsylvania
 
Mää ostin...

CoB - Hate crew deathroll
CoB - Follow the Reaper
CoB - Hatebreeder
Sinergy - Suicide by my side
Sinergy - To Hell and back
Eternal Tears of sorrow - A virgin and a whore

on niit viel lisääki mut ei vaan tuu just nyt mieleen....
 
Tiistaina tuli:
Aeternitas - Requiem
Akhenaton - Divine Symphonies
Autumnblaze - Dammer Elben Tragedie
Autumnblaze - Lighthouses
Con Anima - The Book of Riddles
Furvus - Deflorescens Iam Robur
Love History - Anasazi
Nenia - La Casa Del Dolore


Kaks viikkoa sitten tuli:
Antimatter - Lights Out
Nightmare Lodge - Tentacled - a Nightmare Lodge anthology
Nightmare Lodge - Blind Miniatures
Oberon - Oberon
Soil Bleeds Black - March of The Infidels
Wejdas - Wejdas
Ywolf - Trilogy of The Night