Vituttaako..?

Vituttaa... :( Ei rahaa taaskaan! Vittu! Mul ei oo ikinä rahaa ku sitä tarvitaan!! Nytki on just hyviä alennuksia, mut millä vittu niitä ostaa ku ei oo penniäkään... eiku siis senttiäkään??!
 
Jokohan oon muistanu kertoa, miten My-doom-virus vituttaa. Saatanan paska hidastaa yhteyden olemattomaksi, ei edes saa ladattua päivitystä virustentorjuntaohjelmaan. F-Securen sivuilta hain ohjelman, jonka piti poistaa se, mutta eipä poistanut, perkele.
 
Mulla tuli Mydoomia sähköposti täyteen, mutta sit palveluuntarjooja teki jotai ja se loppu. Viekö sulla on GPRS?

Vituttaa, painoin jotain, ja tulostin rupes sylkee ulos tätä koko "Vituttaako?" ketjua, onneks sain sen poikki.
 
Ei, Welhon 525. Pientä piristystä päivään, olin voittanu Finnkinon leffatriviassa leffalipun. Vittu, tänään ois aamusta saanu käydä kattoon eurolla leffan, vieläki pääsis kolmella eurolla ja loppu päivän vitosella, mutta tuskin jaksaa enää lähteä.
 
Päätin sit vihdoin tempasta ja kokeilla miten toi mun vanha Telecaster pelittää. Ekana huomasin että sinne on joku vitun apina (=meikäläinen) tunkenu plugin sisälle sillai että sitä ei saa poies. Hain sit työkaluja eka ympäri taloo, ja lopulta sain nyppästyä sen irti, mut samal lähti semmonen mutteri mikä siinä on (oli). Vitutti. Sit kun löysin yhden mun kitarapiuhan, huomasin että vittu se on poikki. Löysin onneks toisen, ja pääsin testaan, se soi ihan ok, mut sit äijä tulee vaahtoo että pistä ne perkele pienemmälle ja sit palo päreet ja lopulta meni kieliki poikki siitä paskasta. Eli vähän vituttaa.
 
Likka on kipeenä, oksensi koko eilisen päivän ja tänään on kuumeessa... Todennäköisesti tuo hupi on itellä vielä edessäpäin :erk:
 
~MarttiPrkl said:
Osaan mä hitaastikki. :D
Nyt heräs mielenkiinto. Tunnenko mä sen mun sisälläkin, siis sen hitaan jonkun liikkeen vai mikä se oli? :D

Käy kirjottamassa meidän guestbookkiin, ihan mitä vaan, nyt ku saatiin se tehtyä nii olis kova jos sinne tulis paljon viestejä, ihan sama minkälaisia. Vapaasti voit raiskata sen/tarjota persettäs siellä.

www.geocities.com/nerlich_band
 
Blood Fiend said:
Nyt heräs mielenkiinto. Tunnenko mä sen mun sisälläkin, siis sen hitaan jonkun liikkeen vai mikä se oli? :D

Käy kirjottamassa meidän guestbookkiin, ihan mitä vaan, nyt ku saatiin se tehtyä nii olis kova jos sinne tulis paljon viestejä, ihan sama minkälaisia. Vapaasti voit raiskata sen/tarjota persettäs siellä.

www.geocities.com/nerlich_band
Joo, kaikki muutkin sinne tarjoomaan persettä. Saatte ehkä demon siitä hyvästä ( jos maksatte )