Vituttaako..?

Extendar said:
Yritin kyllä ettiä sitä mun entistä avataria (mies YRITTI itsemurhaa haulikolla) mutta kun en löytänyt, niin jonkun muun animaatio-avatarista sain sitte idean, että tehdään niin maailman perkeleen kliseinen animaatio. Pitäis kyllä taas vaihtaa, kun jo itteeki vituttaa tuo.

HYWWWAAAAA just noi alkaa ärsyttää :loco:
 
nyt vituttaa olin lataamassa muutamaa boottia mutta arvatkaa meneekö ky. tyyppi offline tilaan,,,voi vittu oikeesti säätänä nyt vituttaa :loco:
 
Joo, ei vituta oikeestaa mikää :) No alkupäivä meni sillee ja tällee, kuunneltii Frozen streamin kanssa ETOSta nurtsilla ku meillä oli koulunpäivä, ei ollu tunteja lainkaa..Yhtäkkiä korviin kantautui heviä ja me mentii kattoon saliin et kuka soittaa.. No katos vaa siellähän oli itse A. Kuoppala :D *hihhihhih* Sillee katottii sen esiintyminen kaks kertaa, ja sitte pyydettii nimmarit.. Et hää hää suckers :headbang:
 
eipä paljon mikään vituta...taino pariasiaa,,,anteeksi pakko purkaa tunteita kun on niin vitun kuuma:ehjgerniuberniguhireogneroho... nonni oli siinä :Spin:

Sitten asiaan..tänään totesin että sinergy on aivan saatanan kova bändi...
Tykitin sitä liikunta tunnin pukukopissa ilmakitaraa leikkien :headbang:

Ja taas nämä vitun naisasiat...miksi vitussa aina menen jumiin kun näen erään muijan...siis aamulla tulee suunniteltua kaikkea miten iskeisi sen mutta sitten kun näkee ei onnistu aargh....tänään samassa paikassa tunti... yleensä tulee pihalla katseltua tätä, mutta kun hän oli samassa paikassa, oli lähes vieressäni en saanut tehtyä mitään ja sitten aloin puhumaan kaverien kanssa paskaa (en kuitenkaan hänestä)....ei vittu ...ei vittu... vittu... mua vituttaa....
ääh...ja koulukin loppuu kohta jonka jälkeen en häntä luultavammin tule näkemään ...ei vittu,,,,, vittu mua vituttaa... (pyydän anteeksi vittu sanan käyttöä mutta vituttaa sen verran kovasti) :yell:
 
dead rose said:
Joo, ei vituta oikeestaa mikää :) No alkupäivä meni sillee ja tällee, kuunneltii Frozen streamin kanssa ETOSta nurtsilla ku meillä oli koulunpäivä, ei ollu tunteja lainkaa..Yhtäkkiä korviin kantautui heviä ja me mentii kattoon saliin et kuka soittaa.. No katos vaa siellähän oli itse A. Kuoppala :D *hihhihhih* Sillee katottii sen esiintyminen kaks kertaa, ja sitte pyydettii nimmarit.. Et hää hää suckers :headbang:
hyvä yritys mut ei vituta :Spin: lälläslää jos ees ton tarkotuksena oli vituttaaa! :) :p
 
^Minkä takia meet töihin, jos et oo työkunnossa?? :rolleyes:

Itteeni vituttaa, kun entinen pomo käskee mun uuden pomon soittaan mulle ja pyytään ylitöihin... Ja vitut, oon ollu jo reilun puol vuotta pois niistä paskahommista, enkä usko että sitä kattottais kauheen hyvällä, jos menisin toisen tulosyksikön puolelle ylitöihin, kun omallakin puolella on tarvetta. Pitäkööt perkele viikkolepokorvauksensa.
 
Janina said:
^Minkä takia meet töihin, jos et oo työkunnossa?? :rolleyes:
Ei kehtaa hakea lisää saikkua, ku toista viikkoa jo olin lomalla. Oli onneksi niin hiljanen päivä, että ei käsi paljo rasittunu. Jospa se ois huomiseen mennessä kunnossa. Tiistaina työhaastatteluun, jos pääsis parempiin hommiin, tai siis parempi palkkaseen ja paremmalla työajalla olevaan.
 
mua vítutaa se,että olen tämän vitun koneen kanssa taistellut koko vitun päivän hidastaa,ei hidastaa,hidastaa,ei hidastaa tollast vittuilua ollut,ja naisonkelmat jatkuu :yell:

ps.miten saa now playing homman workkaamaan?
 
juoppo said:
ps.miten saa now playing homman workkaamaan?
kirjotat viestin loppuun: np: "biisi ja esittäjä tähän"

ei toi varsinainen Now Playing -toiminto jostain syystä pelitä vaikka se tossa onki.
 
on taas niin totaali vitutus olo että huhhuh...tekisi mieli hirttää itsensä...

A)meillä oli tänään joku vitun saatanan teema päivä
B)oli joku vitun kuoro konsertti, istuttiin lattialla jalat puutu totaalisesti
C)Olen edelleen niin vitun rakastunut erääseen, mutta en tiedä mitä tekstaisin hänelle jos tekstaan....ei voi muuta sanoa kun VOI VITTTU!! :OMG:
 
juoppo said:
on taas niin totaali vitutus olo että huhhuh...tekisi mieli hirttää itsensä...

Olen edelleen niin vitun rakastunut erääseen, mutta en tiedä mitä tekstaisin hänelle jos tekstaan....ei voi muuta sanoa kun VOI VITTTU!! :OMG:
SAATANA SENTÄÄN mene jo
A)puhumaan hänelle!
B)kysyt hänen ystäviltään yhteys tietoja ja sit soittelet sille ja sen muuta!
c)tai yritä näyttää sun kiinostukses häneen ja sillein et se huomaa!

mä tien et se on vaikeet mut menet vaa ällä pelkää kamuni! Rohkeasti vaa :) ;)
 
juoppo said:
C)Olen edelleen niin vitun rakastunut erääseen, mutta en tiedä mitä tekstaisin hänelle jos tekstaan....ei voi muuta sanoa kun VOI VITTTU!! :OMG:
Jos "voi vitttu", on ainoa mitä voit sanoa, kannattaa ehkä jättää tekstiviesti lähettämättä, se ei välttämättä aja asiaasi kovin hyvin.
 
Vieläkö täällä ihmisiä vituttaa?

Minua ei vituta mikään. Paitsi tietysti rahan puute, seksin puute, elämän puute, viinan puute, levyjen puute, puute, työnteko, oma laiskuus ja saamattomuus, sotkuinen kämppä, tiskivuori, pyykkivuori, vuorokausirytmi, maha, sää, tietokone, Yhdysvaltain ulkopolitiikka, uusintatentti, paska kännykkä ja polvi, mutta noihin nyt on jo tottunut.