Demonikuski said:No ei hyvät ihmiset nyt taas. Jos nyt kuitenki siitä lähetää et Alexi Laiho ei osaa mitää muuta ku tiluttaa. Kaverin tekniikka on niin kapee et Kirk Hammettiki alkaa tuntuu aika yleisnerolt siihen verrattuun. Ja sitte seuraavaks: Kerta äijä osaa tasan yhen asian ni se sitte varmaa osaa sen kaikkein parhaiten koko maailmas, mut ehei! Ite kuuntelen tilumusaa oikeestaa hyvin vähän ja silti voin heti täs suoralt kädelt nimetä kolmeki kovempaa ku Laiho: Yngwie Malmsteen, Steve Vai, Joe Satriani. Ja jos kysytte joltain kovemmalt äijältä ku multa ni saatte luultavasti millon vaa ihan loputtoman listan nopeempii kitaristei ku Laiho. Siinä sitte teiän ihQAlexzzxxzzxzxzzxxzinne.
Alexi Laiho=Windows said:nii ja kaikenlisäks laiho on ruma äijä
Demonikuski said:Näinkö luulet? No jos asia on niin niin sittenpähänon. Sitte taas yks homma. Ootko ihan varma et tää foorumi on vaan ja ainoastaan niille jotka tykkää bodomista. Eiks meillä Bodomista vähemmän tykkäävilla oo yhtä iso oikeus mielipiteisii ku teillä. Sitä paitsi foorumillahan on tarkotus keskustella ja siitähän sitä luulis keskustelua irtoavan ku joku onki eri mieltä. Ja vielä semmonen homma et mä sentää perustelin aika hyvin ton kantani ja koitin näin rakentaa keskusteluntynkää. Pitäiskö sun mielestä täällä vaa porukan myönnellä ja olla samaa mieltä?
Demonikuski said:No ei juma äijä! Lueppa se mun juttu uusiks ja mielellää pienemmäs hapenpuuttees et tajuutki jotain. Sanoin nimenomaa et se osaa tasan yhen asian (tiluttamisen) ja viel senki sanoin et kuuntelen hyvin vähän tilumusaa (siitäkin ois ovela äijä saattanu päätellä et mun mielestä se nopeus ei välttämättä kuitenkaa tärkein asia oo). Sanoin vaa et jos on niin kapee tekniikka, ette yhtää mitää muuta osaa ku tiluttaa ni sillon saattais sen osata tosi hyvin. Sitte mainitsin saman tien pari, jotka osaa tiluttaakki paremmin ku se. Sen lisäks kyseiset herrat on muutenki aika virtuoosei. Että hyvin olit näköjää tajunnu ton mun ajatuksen tos
Schlong lolPeti said:"Alexi is the god of men he has a 30 cm long schlong that I sucked twice..anyways I'm a n00bie here hello everyone!"