Alexi laiho rules

Vittumas Nihillska Alskar, jag heter Lithium ni Pohjonen Alexi Vitti Metalah!!!111einz
 
Demonikuski said:
No ei hyvät ihmiset nyt taas. Jos nyt kuitenki siitä lähetää et Alexi Laiho ei osaa mitää muuta ku tiluttaa. Kaverin tekniikka on niin kapee et Kirk Hammettiki alkaa tuntuu aika yleisnerolt siihen verrattuun. Ja sitte seuraavaks: Kerta äijä osaa tasan yhen asian ni se sitte varmaa osaa sen kaikkein parhaiten koko maailmas, mut ehei! Ite kuuntelen tilumusaa oikeestaa hyvin vähän ja silti voin heti täs suoralt kädelt nimetä kolmeki kovempaa ku Laiho: Yngwie Malmsteen, Steve Vai, Joe Satriani. Ja jos kysytte joltain kovemmalt äijältä ku multa ni saatte luultavasti millon vaa ihan loputtoman listan nopeempii kitaristei ku Laiho. Siinä sitte teiän ihQAlexzzxxzzxzxzzxxzinne.

Sähän nyt oot varsinainen puupää. Yrität väkisin syöttää meille sun typeriä juttujas että ihan englanniksikin pitää vääntää. Sähän vihaat näköjään Laihoa yli kaiken, mutta silti väität tietäväs sen tekniikastaki paljonkin, musta toi ei ole kovin uskottavaa. Näyttäis olevan nyt ainakin niin päin että sun kitaristitietämykses on kapea, koska sulla ei tuu mieleen kun kolme kovinta. Ja sitäpaitsi sun puheistas päätellen nopeus on kaikkein olennaisin osa kitaransoitossa. "Vittu voin koska vaa sanoo kymmenen nopeempaa!!1". Ja onko sulla koskaan käynyt mielessä että mistä se johtuu että Laiho on yhä useammin suurien kitaralehtien kansikuvassa? Jos sulla yhtään järkeä on päässä, voisit vähän miettiä että ei se Laiho voi olla kovin huono. Sun ikääskään ei ole vaikea arvailla.
 
Demonikuski said:
Näinkö luulet? No jos asia on niin niin sittenpähänon. Sitte taas yks homma. Ootko ihan varma et tää foorumi on vaan ja ainoastaan niille jotka tykkää bodomista. Eiks meillä Bodomista vähemmän tykkäävilla oo yhtä iso oikeus mielipiteisii ku teillä. Sitä paitsi foorumillahan on tarkotus keskustella ja siitähän sitä luulis keskustelua irtoavan ku joku onki eri mieltä. Ja vielä semmonen homma et mä sentää perustelin aika hyvin ton kantani ja koitin näin rakentaa keskusteluntynkää. Pitäiskö sun mielestä täällä vaa porukan myönnellä ja olla samaa mieltä?

Ei helvetti sentään, jos mä en tykkäis ollenkaan jostain bändistä ja haluaisin sen ilmaista muille, ei mulla ainakaan tulis ensimmäisenä mieleen mennä bändin omalle foorumille siitä itkemään. Tämä foorumi on käsittääkseni tarkoitettu faneille eikä semmosille jotka ei kuuntele bändiä ollenkaan.
 
Demonikuski said:
No ei juma äijä! Lueppa se mun juttu uusiks ja mielellää pienemmäs hapenpuuttees et tajuutki jotain. Sanoin nimenomaa et se osaa tasan yhen asian (tiluttamisen) ja viel senki sanoin et kuuntelen hyvin vähän tilumusaa (siitäkin ois ovela äijä saattanu päätellä et mun mielestä se nopeus ei välttämättä kuitenkaa tärkein asia oo). Sanoin vaa et jos on niin kapee tekniikka, ette yhtää mitää muuta osaa ku tiluttaa ni sillon saattais sen osata tosi hyvin. Sitte mainitsin saman tien pari, jotka osaa tiluttaakki paremmin ku se. Sen lisäks kyseiset herrat on muutenki aika virtuoosei. Että hyvin olit näköjää tajunnu ton mun ajatuksen tos :rolleyes:

Mä ymmärsin just sen mitä sä kirjotit. Ehkä SUN pitäis lukea oma kirjotus läpi uudestaan. Sanoit, että "voin samantien sanoa loputtoman listan jotka on nomeempii ku Laiho". Ja tuohon vastasin että se nopeus ei ole tärkein asia. Ja jos perehtyisit vähän enemmän Bodomiin ennenkun alat haukkumaan, niin huomaisit että ei joka soolo ole tilutusta. Ja tähän perään vois kysyä, että sanoppas mulle mitä muuta Yngwie Malmsteen osaa kun tiluttaa? En halua kuitenkaan alolttaa keskustelua Yngwiestä. Ja on esim. Dream Theaterikin osaksi tiluttelua, mutta tekeekö se bändistä tai pikemminkin John Petruccista huonon? Ellet tiennyt, niin Petrucci on myös yks kovimmista kitaristeista.

Niin ja tuli mieleen, kun sanoit että Bodom on teineille suunnattua... plaa plaa, niin väitätkö että et itse sitten kuulu samaan ikäryhmään? Vai tekeekö se susta vanhemman jos kuuntelet Iron Maidenia ja Metallicaa. Vois ottaa esille vielä myös lauseen jossa sanoit että Laiho "ei osaa mitään muuta kun tiluttaa", niin saanko kysyä että mistäs helvetistä sinä tiedät mitä se osaa?