Ankara Gig.. Thanks to everyone...

siriusian dostum takdir edersin ki geocities isimli dandik host insanları reklamlar ile boğuyor benim "big fan sites" dan kastım bu zaten ki ben seninde benimle çalışmanı isterim . İçeriklerini inceleyeli sanırım 1 hafta oldu çok büyük olmasada sağlam kaynak yapmışsın senin de yardımlarını görmek istiyorum
MSN DEN bana ulaşırsan sevinirim : sonatdj4u@hotmail.com

AND ALL TURKISH FANS. I BOUGHT THE SITE CALLED www.orphaned-turkiye.com AND I STARTED TO WORK ON IT. IT WILL BE OPENED EITHER WEDNESDAY OR THURSDAY. I want to see u in our fan site

siriusian also has a good site but not as big as i think. I want to create a HUGE website !

siriusian evet bir siten var ve ben arada hala ziyaret ediyorum siteyi ama dedigin gibi pek guncelleyemiyorsun ama biz simdi yapmayi planladigimiz seyi türkiyedeki bütün hayranlarla birlikte devam ettirmek istiyoruz ve gercekten katilirsan cok seviniriz cünkü ne de olmasa herkese ve en onemlisi herkesin enerjisine ihtiyacimiz var bizim amacimiz sadece hayran olarak kalip müzigi dinlemekten otede biz orphaned land in hayran kitlesini artırmayi istiyoruz cünkü kobi nin dedigi gibi burasi onlarin ikinci evi :) umarim iyi bir isin ve arkadasligin baslangici olur bu konusmalar :)

Amen. Evet aslında haklısınız. Orphaned Land gibi bir grubun türkiyede belli başlı bi fan sitesi olmaması ilginç aslında. Büyük bi site şart. Tabi kişisel çabayla yapılan sitelere saygı duymak lazım ama büyük bir kitleye yayılmak içün büyük bir site lazım. Kolay gele!

Gerçekten de büyük bir kitleye duyurma kısmı çok önemli. Orphaned Land i henüz duymamış olan potansiyel bi fan kitlesi olabileceğini düşünüyorum. İyi çalışmalar.

All OL gigs were an amazing experience... I can't find the proper words to thank them...

Edit: Site mükemmel olabilir...

Bir de ricam var sizden. Türkiye'nin başharfini büyük kullanınız :) Site geliştikçe bizde yardımımızı esirgemeyiz.

Great idea, brother!
Its amazing to read the ideas and responses here (Tamer, nasal sin??)

Just please be in synch with Nathalie (Morticia NL), she's our Fan Club manager and should be consulted on the general direction of the international websites, possbily consolidating the sites this way or the other.

Teshekur ederim in advance :)

Arkadaşlar siteyi açtım içerisi yavaş yavaş düzenleniyor forumu kurdum herkesi beklerim.

Dear fans. i launched the website. I created the forum and i am building the pages.

Yossi i am keep in touch with nathalie but she is a bit busy i think. with her helps we wil be a huge site.

Come to Turkish fan site www.orphaned-turkiye.com

Hadi arkadaşlar birlikte hep daha iyiye !

Hey, I have checked it out and it looks good! I even was allowed to help a little with the grapics, which I always love to do. So get up you Turkish fans and send him some material!

This is for the guys in Ankara>>> its me with Egemen&Tolga from Rock Station magazine.
ASnkarathanks_s.jpg