Bodom levyt paremmuus järjestyksessä

Hatebreeder on ehoton ykkönen.. näistä kahesta muusta en oo niin varma...

Mutta pidän FTR:n musisointia sen verran parempana että se olkoon toinen, ja SW jää viimeiseks.. mutta hyvä sekin :)
 
1. Hatebreeder
2. Something Wild
2. Follow The Reaper

Ei noista kahesta voi sanoa kumpi on parempi (mun mielestä), mut Hatebreeder on ehdoton ykkönen.
 
1.Sw (japan edition) (ei muute mut ku on rankka cob piisin versio ja mass hypnosis...=)
2.Hb
3.ftr
 
Minäkin pidän eniten Something Wildistä, vaikka
teknisesti bändin kehnoin levy onkin. Varsinkin
molemmat red light.. biisit jytää.
 
Originally posted by cobadmin
Minäkin pidän eniten Something Wildistä, vaikka
teknisesti bändin kehnoin levy onkin. Varsinkin
molemmat red light.. biisit jytää.
Red light..biisit on molemmat todellakin hyviä, mutta mun mielestä Jotakin Villiä häviää aika roimasti Hatebreederille
 
Kyllä Hatebreeder kärkeen menee siinä ei ole mitään mutta en sitte tiedä kumpi tulee seuraavana SW vai FTR. Onhan FTR paljon teknisempi ja hiotumpi mutta taas toisaalta siinä ei ole niin paljon munaa kun SW:llä. Toivotaan että se muna taas löytyy Bodomin uudelle levylle :headbang:
 
Nyt voin sanoa, että Hatebreederillä on siltikin paremmat biisit, mutta nyt kuuntelen enemmän Something Wildiä.. Nähkääs on runkattu puhki tuo Hatebreeder. Yks legendabiisi hatebreederillä on, nimittäin Children of Bodom! Se biisi pitää aina kuunnella kolme kertaa putkeen!
 
Originally posted by anarkisti
Nyt voin sanoa, että Hatebreederillä on siltikin paremmat biisit, mutta nyt kuuntelen enemmän Something Wildiä.. Nähkääs on runkattu puhki tuo Hatebreeder. Yks legendabiisi hatebreederillä on, nimittäin Children of Bodom! Se biisi pitää aina kuunnella kolme kertaa putkeen!

Children Of Bodom on todellakin vitun legenda kipale ja myös mun oma bodom-suosikki, mutta sen singleversio on tuhat tai siis 666 kertaa parempi kuin albumiversio...
 
1.SW
2. Follow the Reaper / Hatebreeder

Harmi etteivät soita livenä SW:ltä enää, kun lake bodomin, deadnight warriorin ja touch like...n. Ei siinä mitään, mutta jos soittavat kolme biisiä SW:ltä niin biisejähän voisi vaihdella esim.

Red Light In My Eyes pt.1
In The Shadows
The Nail

muottiin. Tai jotain.

Vaihtelu virkistää.
 
1. Follow The Reaper
2. Hatebreeder
3. Tokyo Warhearts
4. Something Wild



Mulle FTR on aika ollut ykkönen. Mä en oikeestaan tajua niitä, joidenka mielestä SW on paras :) Siinähän on paskat soundit jne. jne, muttei makuasioista voi kiistellä :) Kun Hatebreeder tuli niin sanoin: "Vittu eihän tätä parempaa levyä voi edes olla", mutta kun FTR:n kuuntelin läpi niin se meni heti ykköseksi.
 
kaipa minäki sitten tähän vastaan..eli joo en pysty millään sanomaan parasta, kun se riippu ihan millanen on olo ja mitä jaksaa kuunnella. lyhyesti sanottuna kaikki levyt on loistavia, enkä rupee erittelemään parasta tai paskinta (niitähän ei ole) :)