Klopt, Iced..alleen jammer dat dan eenmalig is
'T gaat goed hoor, alleen de auto kwam niet door de keuring en dat gaat ons geld kosten..en aangezien we naar Duitsland moeten eind deze maand, maak ik me gewoon veel te druk..en de tansarts moet nog betaald worden, de telefoonrekening is ook al zoiets..GEK word ik ervan!
Verder gaat het wel hoor
En jullie? ook naar Balingen? Hoes't met Wendy en d'r tentamens? Zit ze nu midden in, denk ik..
Suc6 en talk to you later!
hmm
We hopen van wel...alleen nog aan tickets geraken.
hebben jullie ze al?
gaan jullie alleen?
groetjes van Wendy, ze gaat voor dierenarts btw, een andere richting uit dus
nu heeft ze nog 1 examen waarvoor ze volgend jaar hopelijk dus een vrijstelling krijgt.
nu ff vertalen naar't engels?en't frans ook nog voor't gemak?
Ja Iced, we hebben al kaartjes en zelfs nog 1 setje over.. kunnen we daar inleveren als we aankomen. Ging iemand niet meer mee, dus da's balen. Kun je wel overkopen als je wil want als je ze op laat sturen kost je kei veel bespreek en verzendkosten. Dat hebben wij al gedaan dus voor 59 euro ben je voor 1 persoon al klaar
Wij gaan met z'n drieen..ik weet niet of we iets kunnen fixen maar anders kunnen we met vijven gaan..maar ik heb zo het gevoel dat jij dan vreselijk om moet rijden als je via Nederland moet komen..
Laat maar weten als je naar Balingen gaat en iets wil afspreken of regelen..
I think just Jim and Warel have tattoos - Jim has two of the same bull, on the inside of each wrist, Warrel's fish is larger, going up the inside of his arm, and I heard he was going to get one on the other arm, going in the opposite direction. Sounds cool. I think they have more piercings between them all then tattoos.