Dutch/Belgium Thread

Om deze thread ''alive'' te houden zal ik ook nog wat zeggen:

Ik vond het klote dat ik exames heb voor FUCKING SCHOOL, daarom mis ik allebei de COB concerten....omg ik ben zoo fuckin pissed nu
 
Net terug van cob concert in de melkweg. Was wel vet, voor herhaling vatbaar. One man army gemist, en ektomorf begon net toen ik binnenkwam. De bassist van hun heeft zn poot gebroken en zat de hele tijd op een krukje, zag er wel lomp uit :p Grote zaal van de melkweg is alleen een beetje lomp vind ik dus ben niet echt vooraan gestaan. Verder waren de slipknot/korn kinders nogal irritant omdat ze telkens de pit ingingen en daarna weer helemaal naar achter gingen, sommige gasten wel 8 keer vorobij zien komen ofzo, maargoed, voor de rest was het wel leuk.
 
ach ja die horen er eigenlijk ook helemaal niet :loco: je moet ze gewoon de grond in stampen maar dat doen patrick en ik vanavond wel! :headbang:
Kheb er zin in!!!!:hotjump:!!!
 
Cob was vet gister maar ektomorf schopte ook behoorlijk kont:loco: en het ging me er ruig aan toen vooraan..na afloop had ik bijna geen stem meer, me nek deed zeer en me rug deed zeer maar oh wat heb ik genoten!!:p
En even later ook nog op de foto met eerst de zanger van Ektomorf en later nog met de rest, ik posts ze wel als ik thuis ben!!
En caedere tof je ff gezien te hebben, was misschien niet lang maar toch :D en zie jewel...je zag me wel eerder!:loco:
 
:D
Ektomorf viel mij ook nog wel mee inderdaad na de verhalen hier :p Was one man army nog wat? Die had ik gemist namelijk :p