Hey deadly, ja het was te gek heb me super vermaakt. One man army was wel vet voor zown onbekende band, ektomorf schopte echt gigantisch kont!! Die maakten echt het publiek redelijk los, iig van waar ik en dus blijkbaar alias

stonden, we werden flink geduwd *eerst ook tegen elkaar maar besloten later dat niet meer te doen en samen te werken

* Maar cob was echt gaaf, heerlijk ze weer te zien en het ging er ruig aan toe, maar die gasten zijn goed joh. Ik stond goed vooraan dus werd flink tegen de hekken geperst maar wat flinke bewegingen naar achter en ze hielden op

. En we stonden zo goed vooraan ik kon de zweetdruppels op me voelen toen ze aan het headbangen waren

Twas echt kikke!:hotjump:
Alias said:
Hahaha ja inderdaad!

Nog bedankt voor de ijsblokjes trouwens, het was echt warm na een tijdje. Lekker geduw enzo, tegen elkaar en de mensen van achter.

Maar we stonden wel goed daarzo, ik kon het tenminste goed zien... Hoe waren die mensen van Ektomorf? Die bassist heeft zijn been gebroken of zo?
Die lui van ektomorf zijn echt lachen, ze stonden gewoon boven. Beetje mee gekletst enzo en gevraagd of ik op de foto mocht, en dat mocht dus aangezien de foto's die ik eerder gepost heb

Die lui zaten ook gewoon te blowen daaarboven maar dat werd de security teveel

Maar het zijn echt toffe lui, lachen! En de bassist heeft inderdaad zn enkel gebroken ofzo dacht ik.
Maar tof dat jij hier ook zit ja
en smash...die emo kindjes waren echt emo kindjes en fucking IRRITANT!!!.
trouwens...alias: ik weet niet of je het doorhad maar die blonde meid die links van me stond die kon zo ongeveer de teksten van alleen AYDY? meezingen, en toen ze needle 24/7 speelde hoorde ik haar telkens alleen maar heel hard "24/7"" schreeuwen

ze kende de tekst blijkbaar niet

klonk wel grappig