Dutch/Belgium Thread

Hey eh, Judith/Hatecrewchick, stond jij toevallig gister in Hardenberg links vooraan bij de bassist ongeveer, tegen de hekken?
Ik denk dat ik rechts van je stond namelijk. Ik dacht dat ik je vaag herkende van die foto, maar ik kan me ook vergissen hoor...

Was zeker een mooi concert
Janne suck dicks :grin:
gave show.. en ik stond redelijk vooraan 4e plek ofzo
der waren alleen van die tering irritant emo kindjes die de heletijd zaten te duwen toen het nog niet eens begonnen was
oja.. one man army was wel tof maar ektomorf vond ik echt kut
die zanger is een dikke arrogante kwal en ik vond de muzik ook kut
magoed.. t was wel een coole avond :grin:

ik had nog ruzie met iemand, oo ik was zo boos:P
en het was zeker cool
ektomorf was zeker vet! hele tijd de publike opfokken
was wel gaaf, en cob aaaaaaaaaaw geeen woorden, vond het zo
vet dat ze lake bodom deden, ge-wel-dige nummer hehe

Alias said:
Hey eh, Judith/Hatecrewchick, stond jij toevallig gister in Hardenberg links vooraan bij de bassist ongeveer, tegen de hekken?
Ik denk dat ik rechts van je stond namelijk. Ik dacht dat ik je vaag herkende van die foto, maar ik kan me ook vergissen hoor...

wahahah loooool!! ben jij die meid die zo stond te duwen en ik weer trug!:p:loco: looool!:p

cobektomorfomaatuq009jpgklein5.jpg

ik en zanger van ektomorf:hotjump:

cobektomorfomaatuq002jpgklein9.jpg

ik en een vriendin met de rest van ektomorf:hotjump::loco:

hatecrewchick said:
wahahah loooool!! ben jij die meid die zo stond te duwen en ik weer trug!:p:loco: looool!:p

Hahaha ja inderdaad! :P Nog bedankt voor de ijsblokjes trouwens, het was echt warm na een tijdje. Lekker geduw enzo, tegen elkaar en de mensen van achter. :P Maar we stonden wel goed daarzo, ik kon het tenminste goed zien... Hoe waren die mensen van Ektomorf? Die bassist heeft zijn been gebroken of zo?

metalhatebreeder said:
Was zeker een mooi concert
Janne suck dicks :grin:
gave show.. en ik stond redelijk vooraan 4e plek ofzo
der waren alleen van die tering irritant emo kindjes die de heletijd zaten te duwen toen het nog niet eens begonnen was
oja.. one man army was wel tof maar ektomorf vond ik echt kut
die zanger is een dikke arrogante kwal en ik vond de muzik ook kut
magoed.. t was wel een coole avond :grin:

Err... wil je die vooroordelen anders even voor je houden. Ik weet niet met wat voor reden je hebt verzonnen dat Ektomorf's zanger een dikke arrogante kwal is.. ik gok er iig op dat je hem nooit hebt ontmoet en dat je niks beters te melden had. gaat nergens over dit gebitch.

Hey deadly, ja het was te gek heb me super vermaakt. One man army was wel vet voor zown onbekende band, ektomorf schopte echt gigantisch kont!! Die maakten echt het publiek redelijk los, iig van waar ik en dus blijkbaar alias:loco: stonden, we werden flink geduwd *eerst ook tegen elkaar maar besloten later dat niet meer te doen en samen te werken :loco:* Maar cob was echt gaaf, heerlijk ze weer te zien en het ging er ruig aan toe, maar die gasten zijn goed joh. Ik stond goed vooraan dus werd flink tegen de hekken geperst maar wat flinke bewegingen naar achter en ze hielden op :loco::lol:. En we stonden zo goed vooraan ik kon de zweetdruppels op me voelen toen ze aan het headbangen waren:yuk: :tickled: :lol: Twas echt kikke!:hotjump:

Alias said:
Hahaha ja inderdaad! :P Nog bedankt voor de ijsblokjes trouwens, het was echt warm na een tijdje. Lekker geduw enzo, tegen elkaar en de mensen van achter. :P Maar we stonden wel goed daarzo, ik kon het tenminste goed zien... Hoe waren die mensen van Ektomorf? Die bassist heeft zijn been gebroken of zo?

Die lui van ektomorf zijn echt lachen, ze stonden gewoon boven. Beetje mee gekletst enzo en gevraagd of ik op de foto mocht, en dat mocht dus aangezien de foto's die ik eerder gepost heb:loco: Die lui zaten ook gewoon te blowen daaarboven maar dat werd de security teveel:loco: Maar het zijn echt toffe lui, lachen! En de bassist heeft inderdaad zn enkel gebroken ofzo dacht ik.
Maar tof dat jij hier ook zit ja:grin:

en smash...die emo kindjes waren echt emo kindjes en fucking IRRITANT!!!.

trouwens...alias: ik weet niet of je het doorhad maar die blonde meid die links van me stond die kon zo ongeveer de teksten van alleen AYDY? meezingen, en toen ze needle 24/7 speelde hoorde ik haar telkens alleen maar heel hard "24/7"" schreeuwen:lol: ze kende de tekst blijkbaar niet :loco: :lol: klonk wel grappig:p

hatecrewchick said:
trouwens...alias: ik weet niet of je het doorhad maar die blonde meid die links van me stond die kon zo ongeveer de teksten van alleen AYDY? meezingen, en toen ze needle 24/7 speelde hoorde ik haar telkens alleen maar heel hard "24/7"" schreeuwen:lol: ze kende de tekst blijkbaar niet :loco: :lol: klonk wel grappig:p

Eh, nou om eerlijk te zijn: ik ken CoB nog maar.. eh...vijf dagen of zo? Ik hoorde zeg maar een dag voor het concert dat ze in het land waren, kwam tot de conclusie dat ik ze wilde zien & dat A'dam verdomme uitverkocht was en eh tja. Toen heb ik de dag van het concert nog een kaartje gekocht, drie uur met de trein en ben in mn eentje naar het concert gegaan. Ik kende de teksten dus ook niet. :P

Alias said:
Eh, nou om eerlijk te zijn: ik ken CoB nog maar.. eh...vijf dagen of zo? Ik hoorde zeg maar een dag voor het concert dat ze in het land waren, kwam tot de conclusie dat ik ze wilde zien & dat A'dam verdomme uitverkocht was en eh tja. Toen heb ik de dag van het concert nog een kaartje gekocht, drie uur met de trein en ben in mn eentje naar het concert gegaan. Ik kende de teksten dus ook niet. :P

haha loooool!! dat ga je niet menen!!!:loco: Nou beviel het een beetje dan?!?!
Maar je komt dus ergens vanuit het westen?! Dat valt niet mee man zo lang in de trein alleen:erk: Ik hoop maar dat je flink hebt genoten!:rock: Ik zag je wel naar Jaska *drummer:loco:* kijken :lol:

hatecrewchick said:
haha loooool!! dat ga je niet menen!!!:loco: Nou beviel het een beetje dan?!?!
Maar je komt dus ergens vanuit het westen?! Dat valt niet mee man zo lang in de trein alleen:erk: Ik hoop maar dat je flink hebt genoten!:rock: Ik zag je wel naar Jaska *drummer:loco:* kijken :lol:

Hahaha, naar de drummer en de bassist, maar ja vanaf waar wij stonden kon je die natuurlijk ook goed zien! ;)
Ik heb zeker genoten. Het was ook meteen m'n eerste metalconcert dus ik vond het best spannend allemaal, haha. Ik luisterde hiervoor ook niet echt metal dus ik wist ook niet helemaal wat ik moest verwachten enzo. In het begin vond ik het ook echt raar om the 'headbangen' of zo. En mijn nek doet nu zeer!
Ik kom inderdaad uit het westen dus Amsterdam zou veel dichterbij zijn geweest.. Maar goed. Dat was al uitverkocht toen ik erachter kwam.

Je woont vrij dichtbij dan alias, ik kom uit zaandam :p Melkweg was trouwens wel tyfusdruk, uitverkocht dus :loco: Was wel in de grootste zaal van de melkweg maar die heeft van een soort treden aan de zijkant, 15 cm hoog ofzo. Ik stond dus bij zo'n rand en gingen nog best wat mensen op hun bek :p is wel minder van die zaal maargoed. Maar het was in Hardenberg dus niet uitverkocht?

Roel said:
Je woont vrij dichtbij dan alias, ik kom uit zaandam :p Melkweg was trouwens wel tyfusdruk, uitverkocht dus :loco: Was wel in de grootste zaal van de melkweg maar die heeft van een soort treden aan de zijkant, 15 cm hoog ofzo. Ik stond dus bij zo'n rand en gingen nog best wat mensen op hun bek :p is wel minder van die zaal maargoed. Maar het was in Hardenberg dus niet uitverkocht?

Nee, ik heb diezelfde dag rond een uur of één nog kaartjes gehaald. Volgens het postkantoor was het wel bijna uitverkocht, maar ik kon nog gewoon een kaartje halen dus...
Ik ben wel eens in de Melkweg geweest, ik vond dit zaaltje misschien wel leuker gewoon omdat het rustiger en kleiner was. Misschien was het in Amsterdam wel niet zo leuk geweest als in Hardenberg, hoe gek dat ook klinkt. :P