Dutch/Belgium Thread

godver ik wil ook naar korpiklaani :p maar t is in groningen ofzo dacht ik.. in ieder geval iets onbereikbaars :p Op wacken was korpi wel het vetst vond ik, maar ik was na 3kwart van de set al helemaal naar de klote hehe.

UA ga ik ook niet heen. Ten eerst is het in brabant :S en van cob ben ik vooral na wacken niet echt meer van onder de indruk. Slayer is misschien wel leuk, luister ik niet echt naar dus weet het niet precies :p dus ik ben er iig niet.
 
ja korpiklaani is in groningen, ga gewoon heen met je OV:p
en UA naast het geld gebrek had ik een beetje hetzelfde als jij roel, Slayer en In flames ok maar COB na wacken idd niet echt meer wat het is geweest
 
Mwa ik kan ook wel met de auto maar t is een beetje ver en moet de volgende dag werken. En met de ervaring van korpiklaani op wacken heb ik niet heel veel zin om daarna nog een stuk te moeten rijden want dan val ik echt in slaap ofzo :p Wel jammer dat ze nergens in de randstad komen want had ze wel weer willen zien :(
 
Volgens mij speelt Korpiklaani 3 dagen achter elkaar.
1 van die dagen idd in Groningen, ik kan er lopend heen :D:D
En vrijdag Unholy Alliance is dan wel weer een beetje ver reizen.
Maar daar hebben we dan weer een ov voor!
 
Ook in rotterdam idd... maar daar wil ik niet heen :p
Ze moeten gewoon in amsterdam komen :p

Nadeel van unholy alliance en ov is dat je niet meer dezelfde nacht terugkomt vrees ik :p Ik kan wel met de auto maar geen zin om naar den bosch te gaan voor die bands.
 
oeh oeh jij zit nu bij lacuna coil, en ik zit aan m'n scriptie te werken :(
(nou ook niet echt meer, maar ja :p)

maarre, iedereen is het er trouwens mee eens dat de meeting zaterdag de 4e wordt?
ik heb vervanging gevonden voor m'n werk, dus nu wil ik ook wel dat het door gaat eigenlijk, want het scheelt me heel wat geld anders!:p