Dutch/Belgium Thread

als ik echt iets heb om te leren ga ik door tot ik het heb en lukt het meestal wel, maar ik kan mezelf meestal niet er toe zetten om te gaan spelen..

Makkelijke metal liedjes he... Die My Darling van (of eigenlijk door) Metallica is wel makkelijk, Am I Evil (ook door hun) is ook wel makkelijk (de chords iig) en For Whom The Bell Tolls ook, verder kan je Nirvana of Offspring spelen als je het echt makkelijk wil..
 
ik voelde me even gewild toen ik mijn naam een aantal keer in hoofdletters zag :loco:


maar goed kan eindelijk weer thuis op internet en mijn achterstallige post aantal in halen :loco:
 
als ik echt iets heb om te leren ga ik door tot ik het heb en lukt het meestal wel, maar ik kan mezelf meestal niet er toe zetten om te gaan spelen..

Makkelijke metal liedjes he... Die My Darling van (of eigenlijk door) Metallica is wel makkelijk, Am I Evil (ook door hun) is ook wel makkelijk (de chords iig) en For Whom The Bell Tolls ook, verder kan je Nirvana of Offspring spelen als je het echt makkelijk wil..

liever metallica dan TO of nirvana, ik zal mij er nog eens aan zetten

Fuck! Waarom zijn jongens zo'n moeilijke/irritante wezens (justin het is niet persoonlijk hoor)
De ene moment zetten ze lekker met je te kletsen en de volgende moment liggen ze te vrijen met een anders:yuk:
 
@Raisethedead: nah, ik denk toch maar niet dat ik wraak ga nemen op die manier, ik vind wel iets anders om hem te pesten

BTW: Wil wel je naam enz... ook weten