Dutch/Belgium Thread

Ooh das kut, ik kon ze ook niet gaan zien in Lokeren, ik was toen op vakantie en in maart komen ze naar de Biebob en wie is er niet in België :erk: En Masterplan komt alleen maar in Helsinki of in Tampere. :mad:

Ik heb het ook nog nooit gedaan, maar ze willen het me hier wel leren. Ik zal maar met iets kleins beginnen zeker.
 
Ik woon in belgië op 20 km van den Biebob en 20 km van Hof ter Lo = paradijs

jeej, vingerkootjes kwijt, hé misschien moet ik dan niet dansen en kan ik naar de metal expo gaan (Jaska stalken :rolleyes: :lol: )
 
idd, paradijs :p, in de biebob kome veel groepe die normaal niet van plan zijn in belgië te spele... gewoon omda ze daar op doorreis zijn spele ze daar s.

Jaska *sigh* :lol:
 
Echt? Dat wist ik zelfs niet, wel een leuk weetje om te weten.

Ok ik zal nog een beetje Jaska over laten voor de rest :lol:
 
Ik zal zien of ik wat kan regelen hoor :lol:

OMG een van de knapste jongens uit de streek heeft mij uitgenodigd om morgen met hem en zijn vrienden (en mijn vrienden) nieuwjaar te vieren. *hyper* :oops: :Smokin:
 
zo ik heb alweer een paar pagina's gemist :p

Ben een beetje aant afkicken van UM geloof ik, maarja ik zit nogsteeds teveel achter de pc en te weinig gitaar spelen... Maarja dat komt vooral door mn rare slaapritme denk ik.. 4 tot 4 en dan bedoel ik niet dak 's middags ga slapen ;) :p
 
Ik ken dat gevoel, ik speel echt veel te weinig gitaar, ik kan me er gewoon niet lang genoeg op concentreren en als een liedje niet meteen wil lukken dan geef ik het ook meestal wel op. Tips voor mij? Erg makkelijke en leuke (metal)liedjes?

Ik zal zien wat ik kan doen

BTW moesten juliie vragen hebben voor Tuomas, ik ga die jongen in de loop van het jaar bezoeken (mijn pa kent zijn pa), gelieve ze te posten want ik heb totaal geen idee wat ik tegen hem moet zeggen