Dutch/Belgium Thread

Ja maar dat is zo 1 keer per maand voor een halfuurtje

Tuska is het laatste weekend van juni, maar dan ben ik dus net terug in België *snift*
 
Bwa... ik gun t jullie... wij winne volgend jaar wel weer :p hehe

Die kerel was gewoon vrij griezelig, zo'n eenzaat met n Kermitgroene trui aan die duidelijk niet anders te doen had dan zijn leven te wijden aan de juiste spelling te leren. :Smug:

Maar opnieuw, iedereen gunt t jullie :)
 
het is da, de komende 50 jaar winnen wij weer maar amai, ik heb vorig jaar eens meegedaan, van thuis uit eh. Op de duur deden mijn pa en ik het om de meesten fouten. :lol:

Fins is op dat vlak veel gemakkelijker, je schrijft het gewoon zoals je het hoort :headbang:

Het kutste van al vind ik dat de Metal Expo op dezelfde dagen zijn als dat ik mijn Wanhojen (oude dansen) heb. Waarom kan dat nu niet het weekend erna zijn :erk: :cry:
 
... ja maar wat wil t zegge? :lol:
kben nog aan t twijfele of k volgend jaar fins zou studere...
tale zijn toch gemakkelijk en fins is tof, maar waar kan je der dan mee doen e?
en mijn ma wil da ik criminologie volg :Smug: :lol:
 
Ik wou ook eerst criminologie studeren maar toen heb ik eens een lijk gezien (het is te zeggen ik dacht dat ik een lijk zag, enfin lang verhaal) Ik wil geen criminologie meer doen.

Is dat noodzakelijk dat je weet wat het wilt zeggen?? Misschien wel
 
I see... :Smug:

Wel, t probleem is da je daar 4 uur of zo binnenlandse politiek hebt, en aangezien ik da vak helemaal ni kan, en t me ook geen zak interesseert kan dat wel voor wat probleme zorge... :Smug:

en das ni altij nodig, maar wel handig :)
 
Wel het verhaal van het lijk

Saartje kwam op een koude en donkere winterdag met de fiets naar huis van de muziekles. Om thuis te geraken moest Saartje door enkele onverlichte wegen fietsen. Plotseling zag zij op het midden van de weg een gedaante liggen, ongeveer even groot als dat van een mens. Vol paniek fietste Saartje naar huis en brulde tegen haar ouders (ook vol paniek) dat ze een lijk had gezien op de weg. Haar ouders verklaarden haar compleet zot (We leven wel niet in Columbia eh) en reden met haar terug naar de plek waar ze dacht een lijk gezien te hebben. Toen ze op de plek aankwamen, waren ook de ouders overtuigd dat er wel iets op de weg lag. Haar vader ging kijken en...het was een levensgrote teletubbie.

End of the stupid story

Maar gewoon al het idee dat ik dacht dat daar een dood iemand lag, bah...dat gevoel wil ik mnooit meer meemaken.

Binnenlandse politiek is idd niet echt intressant maar ik denk dat de psychologische kant van de studies wel erg boeiend is
 
echt?

Ik ben zo blij dat ik nooit ben overgeschakeld van ECMT naar HW. Ik had dat alleen vorig jaar tijdens geschiedenis, dat viel nog een beetje mee. De hele tijd filmpjes kijken en domme politici uitlachen.
 
Wel het verhaal van het lijk

Saartje kwam op een koude en donkere winterdag met de fiets naar huis van de muziekles. Om thuis te geraken moest Saartje door enkele onverlichte wegen fietsen. Plotseling zag zij op het midden van de weg een gedaante liggen, ongeveer even groot als dat van een mens. Vol paniek fietste Saartje naar huis en brulde tegen haar ouders (ook vol paniek) dat ze een lijk had gezien op de weg. Haar ouders verklaarden haar compleet zot (We leven wel niet in Columbia eh) en reden met haar terug naar de plek waar ze dacht een lijk gezien te hebben. Toen ze op de plek aankwamen, waren ook de ouders overtuigd dat er wel iets op de weg lag. Haar vader ging kijken en...het was een levensgrote teletubbie.

End of the stupid story
:lol: :lol: :lol: you make my day wahahaha Teletubbie :worship:
 
echt?

Ik ben zo blij dat ik nooit ben overgeschakeld van ECMT naar HW. Ik had dat alleen vorig jaar tijdens geschiedenis, dat viel nog een beetje mee. De hele tijd filmpjes kijken en domme politici uitlachen.

Ik ben overgeschakeld na mijn 4e jaar. Wiskunde werd mijn dood :erk: :lol:
en ja, da zit dus bij cultuurwe. stomme politiek... :yuk:
 
Ik vond Wiskunde makkelijker worden na het vierde jaar Fijnere leerkracht zal er ook wel mee te maken hebben gehad. :oops:

Maar hier in Finland is de Wiskunde echt gemakkelijk, op het examen vragen ze alleen pure basisoefeningen, dat is fijn. :headbang:

Wat zie je zo nogal bij cultuurwetenschappen. De invloed van tv op kleine kinderen???
 
ja.... ^^ wat?? :Smug:

@Saartje: da zagen we vorig jaar, en dan wa mensbeelde van verschillende filosofen ook, en dan verdoken reclame en zo, en nu heeeeeeeeel veel politiek. :(
en ik heb t al vaak moeilijk met basisoefeningen, :lol:
 
arme jij maar het kan misschien wel een voordeel zijn voor volgend jaar, kan je die lessen alvast skippen :lol: