Dutch/Belgium Thread

ja het is hier superleuk, ik zit spijtig genoeg wel in het gat van een Joensuu waar de meeste metalbands NIET naartoe gaan :erk:

maar we hebben wel enkele fijne metalbandjes hier op school :worship: :headbang:

Proficiat met je kamer in Utrecht, ik moet er nog een voor me gaan zoeken in Gent, maar daar heb ik nog wel een dikke 6 maanden voor
 
ja het is hier superleuk, ik zit spijtig genoeg wel in het gat van een Joensuu waar de meeste metalbands NIET naartoe gaan :erk:

maar we hebben wel enkele fijne metalbandjes hier op school :worship: :headbang:

Proficiat met je kamer in Utrecht, ik moet er nog een voor me gaan zoeken in Gent, maar daar heb ik nog wel een dikke 6 maanden voor

hm ik ben ook wel 6 maanden aan het zoeken geweest, maar ik weet natuurlijk niet hoe dat in België gaat

maar ga je weer terug dan? woon je maar tijdelijk in Finland of ga je alleen in België studeren en dan weer terug?:p
 
kans is groot dat ik de kamer van een vriend kan overnemen, nu nog hopen dat die jongen slaagt. :Smug:

Ik woon hier nu tijdelijk, maar ik heb best wel zin om terug te komen na het studeren. Het bevalt me hier best wel. Volgende week gaat het eindelijk terug beginnen sneeuwen, ja als de bodomdudes terug zijn van hun tour in de USA, ziet Helsinki wit. Eindelijk een witte kerst!!!!!!!!!! :kickass: :headbang:
 
wehehe nou bij ons is het net een beetje herfst geworden :erk: wees blij dat je nu in een land zit waar het klimaat tenminste nog een béétje normaal is.. ons land is niet meer ok :p
maar tof dat het je daar zo goed bevalt!! :D
 
  • Like
Reactions: MegustaMucho
ik heb er van gehoord, ergens in november hadden jullie nog 15 graden ofzoiets in die aard, het klimaat is hier anders nu ook wel vreemd, toch volgens de Finse normen, we hadden al lang meters sneeuw moeten hebben.
 
hey hallo was ik weer ff, niemand heeft mij zeker gemist...kon ff op internet bij mjn moederlief.Zit nu al een behoorlijke tijd zonder internet en mis het forum ook wel en de gezelligheid hier voornamelijk.Maar goed volgende week de tweede verhuizing en dan kan ik er weer volledig tegen aan!!!
Ben nu echt overal druk mee ....werk school verhuizen en nog veel meer. Gelukkig als ik net verhuist ben heb ik twee weken vakantie vant werk en school uiteraard dus dan ben ik hier waarschijnlijk regelmatig weer te vinden...
En ik wou trouwens ook nog zeggen dat ik zo plots en abrupt de meeting moest afzeggen maar goed het was helaas niet anders met zo'n vader als de mijne...ik voel me er wel vrij lullig om en het spijt me ook wel. Zullen we het gauw opnieuw doen ofzo?! Laat het me maar weten, volgende week lees ik het wel!
groetjes en kusjes voor de sexy mannen hier :loco::) tot snel!
 
  • Like
Reactions: vikk
JUUUUUUDIIIIIIIIIIIITTTTTTH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:kickass:
je leeft nog :D
druk druk? :p
ja en de meeting moeten we idd maar es houden
in het nieuwe jaar :)
ik kan dan waarschijnlijk elk weekend elke dag, want ik woon dan toch in Utrecht :p

zie je wel weer verschijnen hier :p
 
hey hallo was ik weer ff, niemand heeft mij zeker gemist...kon ff op internet bij mjn moederlief.Zit nu al een behoorlijke tijd zonder internet en mis het forum ook wel en de gezelligheid hier voornamelijk.Maar goed volgende week de tweede verhuizing en dan kan ik er weer volledig tegen aan!!!
Ben nu echt overal druk mee ....werk school verhuizen en nog veel meer. Gelukkig als ik net verhuist ben heb ik twee weken vakantie vant werk en school uiteraard dus dan ben ik hier waarschijnlijk regelmatig weer te vinden...
En ik wou trouwens ook nog zeggen dat ik zo plots en abrupt de meeting moest afzeggen maar goed het was helaas niet anders met zo'n vader als de mijne...ik voel me er wel vrij lullig om en het spijt me ook wel. Zullen we het gauw opnieuw doen ofzo?! Laat het me maar weten, volgende week lees ik het wel!
groetjes en kusjes voor de sexy mannen hier :loco::) tot snel!


:OMG: wie, ik ?:oops: