Dutch/Belgium Thread

nee, niet echt dat is waar maar soms gaat het er ook wel over :lol:

Trouwens, jij woont in Gent eh, wat zijn zo de fijne uitgaansplekken in Gent?
 
Overpoort!!!
Een hele straat vol van cafékes, veel marginale, maar ook 2 goeie :)
The Frontline en de Twieoo zijn goed.
The Frontline, daar trede altijd toffe bandjes op, ook al is t maar n goeie 30 vierkante m :lol::)
 
ok, dat kan leuk worden en ik dacht dat den Biebob al klein was :lol:

Ik zal laten weten als ik Gent zit, kunnen we elkaar misschien eens ontmoeten, als je dat ziet zitten natuurlijk.
 
hee Saartje :p mocht je nou ooit in Finland Teemu van Wintersun tegenkomen, geef m m'n email maar ff ofzo :D wahaha (die gast is zo hot en schattig haha)

pff wat ben ik brak, gisteren festival geweest, was enooooorm gaaf!
 
:OMG:
is er nog een kamer vrij in jullie huis? :p

de tv-kamer :lol: en de sauna, als we er niet inzitten :loco:

Mijn papa kent zelfs de vader van Tuomas Holopainen. Hij gaat vragen of we eens op bezoek mogen komen :kickass: :headbang:

@Jarven Tyttö: Kiitos paljon, but that pinguin is something of the French part, we have nothing to do with it *cough*
 
Ik zal mijn best doen, tot hiertoe alleen nog maar Jukka van Nightwish in de supermarkt gezien

:OMG: mij kennende... 'hey, ju... *insert hyperventilation here* kaaaaaaargh *hartaanval*'

Ik zou wel graag naar Finland gaan, al was t maar om n strippende Perttu Kivilaakso te zien op n hoek van de straat... meer kans daar dan hier d8 k. Maar toen k t hem vroeg zei hij da t ni echt zijn gewoonte was :lol: :Smug:
There goes my yearlong dreams :erk: :lol:

Trouwens, afspreke zie k best wel zitte :)
Frontline ruleert :p:headbang:
 
Bij mij was het eerder iets van: Is het hem? Nee! *kijkt nog eens* Ja toch wel! *hart staat stil* en nu moet ik dringend iets anders halen *loopt weg*

Whahaha! Strippende Perttu. :lol: Ik beeld het mij al in Misschien als je geluk hebt en je op vrijdagavond/zaterdagavond ergens bij bekende Finse clubs in Helsinki wacht, kan je wel wat vreemde dingen zien, denk ik. Misschien stript hij niet maar misschien valt hij wel een aantal keer. Of misschien passt hij out. Kan je hem "toevallig" naar zijn appartement doen en kan je "toevallig" blijven slapen.:cool:

Ok het begint hier uit de hand te lopen. :err:
 
Jaja... wat die Finnen uw hersenen almaal ni kunne aandoen... *sigh*Hij zei via myspace da hij erover ging nadenke, :lol:
Maar da van t appartement zie k wel zitte *evil laughter* :p
 
Ik zal die site onthouden voor als ik over 'telt* 6 maanden terug in België ben, net te laat voor Graspop *snift* :cry:

Finnen zijn idd best fijn...maar de mannen moeten wel wat alcohol hebben voor ze actief worden *zucht* :rolleyes:
 
^maar wel op tijd voor Gentse Feeste?? van 15 juli is da... dan zijn er best wa leuke concerte ;)
Vorig jaar had je n melodic metaldag, death metaldag,... echt :cool:

Hetzelfde met Zweden... once they had booze they're outa control... :p
 
ja, dat is een goed idee, ik was de Gentse feesten helemaal vergeten. Ik wou vorig (euh...dit) jaar gaan, maar toen was het net een van de heetse dagen en toen had ik een zonnesteek. Go me!

Al die Scandinaviërs zijn gewoon hetzelfde, maar de Finnen zijn het lekkerste *fluit*
 
dat is nog eens een idee, kan ik eindelijk nog eens met iemand Nederlands praten (ik zweer het vier maanden zonder Nederlands en het gaat er flink op achteruit. Ik denk zelfs al half Engels/half Fins)

Waarom maak ik je jaloers? Misschien omdat op mijn school heel wat hotties per vierkante meter zijn.:worship:

Mostly taken...ooooh :cry: