Dutch/Belgium Thread

ik ga de cd van Krypteria hale, ni echt jouw ding, denk ik, maar ik vind ze echt goe. ;):)

heb je de cd van Eluveitie?? They're like 'heavenly' :D
 
nee ik heb er geen orginele cd van
maar ik vind ze wel vet goed :D

d'r zijn nog zo ontzettend veel cd's die ik wil hebben!
ik heb ook maar heel weinig cd's :(
heb er gewoon geen geld voor
ik geef liever 20 euro uit aan een live optreden dan aan en cd :)
maar van de bands die ik echt enorm tof vind koop ik wel alle cd's :p
maar m'n muzieksmaak is het afgelopen half jaar nogal veranderd, dus ik heb heel veel epica/nightwish/after forever enzo cd's en nog niet echt cd's van bands waar ik op het moment van hou :p (met uitzondering van Finntroll, en CoB, en Wintersun, hoewel die maar 1 cd heeft, maar van die bands heb ik ook nog niet alles)


*wat een lang lul verhaal over cd's * :erk:
 
^idd, ik geef ook liever mijn geld uit aan concerte. Maar ondertusse heeft mijn muziekverslaving voeding nodig, haha. En de meeste groepe passere ni echt in Gent, en aangezien ik zelf nog ni met de auto rij is t natuurlijk ni echt altijd handig om ergens te geraken.

mijn muzieksmaak verschilt ook ivm een tijke gelede, grotendeels nog t zelfde met de female-voiced en evergrey-dinge, maar sommige industrial interesseert me ook steeds meer ;)

*de lulligheid continues*
 
Hm ik koop gewoon cds.. en ga ook naar concerten :p

CDs zijn wel vet duur, beetje irritant. Bij Large zijn ze nog voor 14e gemiddeld te krijgen denk ik, in winkels al snel 20e. Met Large heb ik nooit problemen gehad, vind het wel een gunstig bedrijfje :p
 
*knuffel*

Nieuwe Krypteria is bangelijk, heb em al een paar weken (gedownload)

ik heb het geld gwn ni om alle cds te kope, ik koop enkel cds van minder bekende bands om ze te steunen

Erm... zeg je nu da Krypteria n gekende band is? :loco: tis gelijk hun debuut, dus als r n moment was om n cd te kope was t deze wel. :p
 
"Bloodbath is finally back to put elite death metal on the map. The brand new line-up is shortly to be officially revealed, but has already paved way for a band hungrier than ever to bathe in the blood of a new recording."

woooooohoooo :D
Als ze nou ook kunnen touren dan is het helemaal vet. Maakt me niet uit waar het is in NL ik ga dr heen :p
 
LAN- party? :Smug::err::puke:

en mijn 100 dagen was begin maart, ahaha :p

My friends and I had black wings and everything, eventhough the theme was maffia :lol: