Dutch/Belgium Thread

ja dat was de 2e keer ensiferum in 3 dagen voor mij hahaha

eerste band heb ik gemist, omdat ik tot 5 uur moest werken
elexorien wordt met elk optreden beter, vergeleken met de eerste keer dat ik ze zag (dit was de 7e ofzo) zijn ze zo enorm gegroeid, ze waren idd goed

Kromlek was idd zooooow enorm heerschend! :|
en die gast is zooooow extreeeeem hot! damn *kwijl kwijl*
naildown was idd niet echt alles, heb ik ook lekker vanaf de zijkant op een stoeltje bekeken (na die tijd nog wel heel ff met 1 van die lui gepraat, enorm chille dude)
en ensiferum was uiteraard weer zo enorm geweldig, met een enorm gave setlist, beter dan afgelopen vrijdag iig
 
wat was de setlist van ensiferum, hebben ze al nummers van het nieuwe album gespeeld (nieuwe album is zooooooo leuk)
 
wat was de setlist van ensiferum, hebben ze al nummers van het nieuwe album gespeeld (nieuwe album is zooooooo leuk)

pfff ik zal de hele setlist zo echt niet meer weten

maar wel dat ze LAI LAI HEI, Iron en One More Magic Potion (m'n favo's ) hebben gespeeld :D

(dragonheads, victory song, Athi, en volgens mij ook battle song, zijn de enige anderen die ik me zo kan herinneren, misschien dat Roel er nog meer weet) volgens mij ook nog Tale of Revenge en Windrider)
 
maandag 9? :p

Edit:

Laat maar :p
Maandag de 9e is no mercy :p
Elexorien is wel goed, heb vandaag al tig keer die nummers van hun website aangezet :p
 
een tweede belg in

Setlist van ensiferum zag er inderdaad wel fijn uit, ik hoop dat ze binnenkort hier in de buurt nog eens spelen