Dutch/Belgium Thread

hatecrewchick said:
you understood that?!:guh:

and yes it is also something like an opera...i believe...:lcoc:
:tickled: i didn't use a web translator :p
Deadly said:
I thought that was a pirate or a ship or something, flying dutchman...
That's what the opera's about
Turbo said:
Its a Germanic language as is Danish and obviously German itself, but they arent the same.
Of course they are, get a clue you brummie english prick :tickled:
 
Dat is niet echt lekker... hoop voor je dat je het alsnog wel gaat halen. gelukkig geen middelbare school meer maar bezig aan me 2de vervolg opleiding. Heb er eigenlijk geen zin meer in maar ik heb al 1,5 jaar schoolgeld betaald en hoef dus nog maar 2,5 jaar. Dus ik maar het maar af... mag ik mezelf wel bachelor of arts noemen...:err:
 
achja.. mn ouders zijn nu ook druk bezig mij aant werk te zetten *mag niet meer weg in t weekend enzo* maargoed t helpt tot nu toe nog nix-_-' nja als k jaar over moet doen das dan jammer.. *wil op dit moment niet aant woord school denken aangezien weekend al bijna voorbij is:|*
 
Amphetamine said:
Ben ook naar Hardenberg geweest en was vet:D Sta ook nog met die lui van Ektomorf op de foto, heb ook nog met ze gepraat. stond voor t concert bij ze:D ben alleen foto kwijt:(
das dom:loco:

Ik heb mijne gelukkig ook af, 18 jan ofzo al gelukkig! wat n pokke werk!!!
Na de vakantie presentatie...geen zin in...ben ik ook niet goed in:loco:

ik weet niet of ik ga slagen...we zullen zien, net een toetsweek achter de rug, naja morgen nog 2 toetsen dan, engels en duits piece of koekie:D

ingrid said:
iemand die mijn profielwerkstuk wil lenen?? :loco:
gaat over het romeinse leger in nederland

das wel een tof onderwerp!!!
had je dat niet eerder kunnen zeggen:loco: