Dutch/Belgium Thread

hehe
doe je havo of vwo?

ik vond het trouwens best leuk om dat profielwerkstuk te maken, omdat ik het onderwerp ook interessant vond. (ik hou van archeologie enzo)
het was alleen wel veel werk toen, maar we hadden er een hele week vrij voor gekregen :)
 
ik heb eigenlijk geen flauw idee!! Het is een soort verslag ofzo, onderzoeksverslag, en als je die niet hebt of geen voldoende ofzo dan krijg je geen diploma...zei mijn begeleider iig maar die is niet zo snugge:loco:
 
Goh dan was het in mijn tijd een stuk makkelijker... gewoon aan het einde van je exames nog 5,5 gemiddeld staan en dan kreeg je je diploma. Nix verslagen maken, maarja dan ga je een kunst opleiding volgen en moet je elke 2 maanden een paar verschillende verslagen schrijven.
 
haha sjee :loco:

een profielwerkstuk was bij ons een groot werkstuk dat te maken moest hebben met minstens 1 vak uit het profiel dat je gekozen hebt (ik weet niet of het in jullie tijd ook al zo was, maar tegenwoordig moet je op havo en vwo kiezen tussen 4 profielen:
cultuur en maatschappij
economie en maatschappij
natuur en gezondheid
natuur en techniek)
dat werkstuk moest een hoofdvraag hebben en deelvragen en je moest er echt heel veel tijd in steken en een echt groot onderzoek houden.

snap je het een beetje?
 
ingrid said:
haha sjee :loco:

een profielwerkstuk was bij ons een groot werkstuk dat te maken moest hebben met minstens 1 vak uit het profiel dat je gekozen hebt (ik weet niet of het in jullie tijd ook al zo was, maar tegenwoordig moet je op havo en vwo kiezen tussen 4 profielen:
cultuur en maatschappij
economie en maatschappij
natuur en gezondheid
natuur en techniek)
dat werkstuk moest een hoofdvraag hebben en deelvragen en je moest er echt heel veel tijd in steken en een echt groot onderzoek houden.

snap je het een beetje?

IKKE WEL IKKE WEL!!:hotjump:
 
blah blah kill americans blah blah take over the world blah blah enslave black people blah blah kill the jews blah blah